۷ دستگاه ماشین آلات برف‌روبی به ناوگان شهرداری اردبیل اضافه شد

شهردار اردبیل از خریداری و تحویل ۷ دستگاه ماشین آلات برف روبی جدید به ناوگان شهرداری اردبیل خبر داد.

محمود صفری گفت: هم اکنون شهرداری اردبیل با ۸۰ دستگاه ماشین‌آلات برف‌روبی آماده ارائه خدمات در زمان بارش برف به شهروندان است و در صورت نیاز هم از ظرفیت ماشین آلات بخش خصوصی استفاده خواهد شد.

شهردار اردبیل افزود: در راستای ارتقای توان و ظرفیت شهرداری اردبیل، ۶۰ دستگاه ماشین آلات برف روبی با هدف خدمات رسانی بهینه به شهروندان در هنگام بارش برف بازسازی شده است.

صفری اضافه کرد: در سال جاری با توجه به ضرورت تامین دستگاه‌های برف‌روبی برای شهرداری اردبیل با ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات و منابع داخلی شهرداری ۱۸ دستگاه لودر، گریدر و مینی‌لودر و تیغه‌های جدید برف‌روبی خریداری و در اختیار شهرداری قرار گرفت.

او ارائه خدمات بهتر و مطلوب به شهروندان در کوتاه‌ترین زمان ممکن به خصوص در زمان بحران و بارش برف را یکی از اولویت‌های شهرداری اردبیل دانست و گفت: با توجه به این‌که سالیان سال ماشین‌آلات برف‌روبی جدید برای شهرداری اردبیل خریداری نشده بود امسال مصمم شدیم نارسایی‌های موجود در این بخش را با خرید دستگاه‌های جدید برطرف کنیم.

شهردار اردبیل از راه‌اندازی کارگاه تولید محلول یخ‌زُدا با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال در اردبیل خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم جهت حفاظت از آسفالت معابر از کمترین نمک در برف‌روبی‌ها بهره ببریم و در نظر داریم با همکاری شهرداری تبریز کارگاه تولید محلول یخ‌زُدا را در اردبیل راه‌اندازی کنیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار