۳۳۶ زندانی در اردبیل مشمول عفو رهبر معظم انقلاب شدند

مدیرکل زندان‌های استان اردبیل گفت: به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان اردبیل تعداد ۳۳۶ تن از زندانیان واجد شرایط مشمول تخفیف و آزادی شدند.

یاسر امجدی گفت: در اجرای بخشنامه عفو رهبری به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و بررسی پرونده قضایی محکومین حبس در استان اردبیل تعداد ۳۳۶ تن از زندانیان واجد شرایط مشمول تخفیف و آزادی شدند.

مدیرکل زندان‌های استان اردبیل افزود: بلافاصله پس از ابلاغ بخشنامه موافقت مقام معظم رهبری با عفو و تخفیف مجازات متهمان و محکومان، با تعامل مقامات قضایی استان بررسی پرونده مددجویان واجد شرایط در دستورکار قرار گرفت.

امجدی با اشاره به مفاد این بخشنامه گفت: در گام نخست عملیاتی کردن این بخشنامه جلسه هماهنگی با مسوولین قضایی و روسای زندان‌های استان برگزار و به قید فوریت با استقرار همکاران قضایی در زندان‌ها پرونده مددجویان حائز شرایط بررسی شد.

او افزود: از کل پرونده‌های بررسی شده تا کنون ۱۸۴نفر مشمول آزادی، ۹۵ نفر تخفیف مجازات و ۵۷ نفر مشمول اعطای مرخصی پایان محکومیت منجر به آزادی شدند و این امر همچنان تداوم داشته و انتظار می‌رود تا پایان بهمن ماه تعداد مشمولین این بخشنامه افزایش یابد.

مدیرکل زندان‌های استان اردبیل در جمع مددجویان مشمول عفو رهبری خواستار استفاده از این فرصت مبارک برای بازگشت آبرومندانه به جامعه و از سرگیری زندگی سعادتمندانه شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.