غیرحضوری شدن برخی از مدارس اردبیل به علت بارش برف و سرما

اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل از غیر حضوری شدن روز دوشنبه برخی مدارس در شهر‌های استان اردبیل به علت برف و سرما خبر داد.

به علت بارش برف و برودت هوا روز دوشنبه در شهر خلخال فعالیت آموزشی مدارس در مقاطع پیش‌دبستانی ، ابتدایی و متوسطه دوره اول نوبت قبل از ظهر به‌صورت غیرحضوری و از طریق شبکه آموزشی شاد ، انجام خواهد شد.

همچنین در شهر هیر مدارس در مقاطع پیش‌دبستانی و ابتدایی نوبت قبل از ظهر غیرحضوری و از طریق شبکه شاد دایر می‌شود.

بر اساس نقشه‌های هواشناسی تا قبل از ظهر امروز (دوشنبه ۲۴ بهمن) شرایط جوی نسبتا ناپایدار توام با هوای سرد و یخبندان و آسمانی غالبا ابری در استان اردبیل حاکم بوده و در برخی مناطق بارش پراکنده و خفیف برف گاهی توام با مه پیش‌بینی می‌شود.

آسمان استان از حوالی امروز تا عصر چهارشنبه با حاکمیت شرایط پایدار جوی و جریانات جنوبی، صاف تا نیمه‌ابری است و پدیده غالب طی این مدت وزش باد (در مناطق مرکزی گاهی با سرعت تند تا نسبتا شدید) انتظار می‌رود؛ از اینرو طی این مدت در اواسط روزها دمای هوا بطور نسبی افزایش می‌یابد هر چند،هوای سرد در ساعات شبانه و اوایل صبح همچنان تداوم دارد.

از عصر چهارشنبه (۲۶ بهمن) با ورود سامانه بارشی به شمال غرب کشور، آسمان بیشتر مناطق استان اردبیل به‌تدریج ابری شده و از چهارشنبه شب تا قبل از ظهر جمعه ضمن کاهش نسبی دمای هوا در مناطقی از استان بارش خفیف برف پیش‌بینی می‌شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.