رافت: برد برابر هوادار دور از انتظار نیست/ امروز متوجه سطح بازی پریرا می شویم

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم هوادار انگیزه زیادی در بازی امروز دارد، اما برد سرخپوشان دور از انتظار نیست.

پایان رافت پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت سرخپوشان پایتخت اظهار کرد: تیم پرسپولیس جایگاه خوبی دارد. البته تیم‌ها نوسان دارند همانطور که دیدید در دور رفت سپاهان هم نوسان داشت، شرایط تیم‌ها یکسان نیست و پرسپولیس هم به خاطر اتفاقی که در اهواز افتاد یک مقدار به حاشیه رفت و بعد از آن هم نتوانستند آلومینیوم را ببرند و خیلی راحت چهار امتیاز از دست رفت. البته بعد از آن خوشبختانه یک بازی با صنعت نفت انجام دادند که سه امتیاز مهم بدست آوردند و در حال حاضر در حال آماده شدن برای بازی با هوادار هستند.

او درباره  بازی امروز تیم پرسپولیس با هوادار تهران گفت: هوادار هم انگیزه زیادی جلوی پرسپولیس دارد و امیدوارم که جلوی هوادار پیروز زمین خارج شویم تا تیم جایگاه خودش را در صدر جدول به دست بیاورد که دور از انتظار هم نیست البته اگر هوادار فوتبال بازی کند و همه بازی را در دفاع نباشد.

رافت درباره پیوستن لئاندرو پریرا به پرسپولیس بیان کرد: این بازیکن تازه آمده و  هنوز کسی بازی او را ندیده است. البته تعریف از این بازیکن زیاد شده  و اجازه بدهید در زمین ببینیم  او چگونه است. به طور حتم گل محمدی و کادرش سبک بازی او را دیده‌اند و امروز  اگر ۱۰ دقیقه بازی کند همه ما متوجه سطح بازی او می‌شویم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۲۴ بهمن ۱۴۰۱
متوجه بازیش شدی خخخخخ
آخرین اخبار