رییس اداره فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد و اسلامی استان زنجان:

لیست پایش خبرنگاران استان زنجان به تایید نهایی نرسیده است

یحیی امیری گفت: پایشی در خصوص خبرنگاران و فعالان حوزه رسانه در این استان انجام شده ولی این فهرست هنوز به تایید نهایی نرسیده است.

یحیی امیری رییس اداره فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد و اسلامی استان زنجان در نشست با خبرنگاران گفت: در مقاطعی مثل روز خبرنگار و جشنواره های رسانه ای برای مشخص شدن لیست خبرنگاران واقعی با مشکلات متعددی مواجه می شویم، در مواردی نام افرادی در لیست ها دیده می شود که در این حوزه فعال نیستند.

وی به پشتیبانی های حقوقی از اصحاب رسانه در استان اشاره و اظهار کرد: در چند مورد در خصوص شکایت هایی که از خبرنگاران شده بود پیگیری هایی انجام شد تا هیچ خبرنگاری در نتیجه انجام رسالت های رسانه ای در معرض مشکل قرار نگیرد.

رییس اداره فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد و اسلامی زنجان در خصوص فهرست هایی که برای تهیه مسکن خبرنگاران تهیه شده بود، گفت: این لیست ها به نتیجه خاصی نرسید و خبرنگاران متقاضی مسکن همانند همه شهروندان از همان فرآیند ثبت نام در نهضت ملی مسکن می توانند برای این موضوع اقدام کنند.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درخصوص انتشار فهرست افرادی که چند سال پیش واحدهای مسکونی "مجتمع خبرنگاران" را دریافت کرده اند، گفت: این موضوع مربوط به دوره های قبل است.

امیری به لزوم توانمند شدن روابط عمومی دستگاههای اجرایی و افزایش تعامل بین آنها و اصحاب رسانه تاکید کرد و افزود: متاسفانه بیشتر روابط عمومی دستگاههای اجرایی آن چنان که باید حرفه ای نیستند و این مساله ارتباطات رسانه ای را تحت تاثیر قرار می دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.