ناتوانی صهیونیست‌ها در مقابل عملیات فردی فلسطینیان

همزمان با افزایش عملیات‌های فلسطینی‌ها علیه صهیونیست‌ها ارتش این رژیم به ناتوانی برای جلوگیری از این عملیات‎‌ها اذعان کرد.

با افزایش دامنه عملیات فردی علیه رژیم اشغالگر در کرانه باختری رود اردن و قدس اشغالی، این رژیم اعتراف کرد از نظر امنیتی و اطلاعاتی جلوگیری از این نوع عملیات بسیار دشوار است به همین دلیل نظامیان در معرض آسیب چنین حملاتی قرار دارند.

براساس گزارش شهاب نیوز، ارتش رژیم اشغالگر با اعتراف به دشواری پیشگیری از این گونه عملیات افزود، نمی‌توان در اندیشه هر فرد فلسطینی نفوذ کرد تا متوجه شد به چه چیز می‌اندیشد و چه برنامه‌هایی در سر دارد.

سخنگوی ارتش رژیم اشغالگر در گفتگو با شبکه تلویزیونی کان گفت: هیچ یک از افراد نزدیک به مجری عملیات اخیر در شعفاط، از نیت این فرد برای انجام عملیات خبر نداد.

خبرنگار نظامی شبکه کان نیز افزود: مشکل دیگر برای جلوگیری از عملیات روز‌های اخیر این است که این عملیات از سوی ساکنان قدس و در داخل قدس انجام می‌شود به همین دلیل ارتش برای مقابله با اینگونه عملیات مشکلات زیادی دارد، عوامل اجرایی عملیات کارت‌های شناسایی اسرائیلی دارند و آزادانه می‌توانند در اراضی اشغالی تردد داشته باشند.

در دو هفته گذشته تنها در قدس یازده صهیونیست در دو عملیات فردی کشته شدند ضمن اینکه یک نفر نیز در مه سال گذشته در چنین عملیاتی کشته شد.

با وجود تهدید‌ها و اقدامات خصمانه صهیونیست‌ها علیه فلسطینی‌ها مردم قدس در راه خود ثابت قدم بوده و تاکید می‌کنند تا رسیدن به حقشان دست برنخواهند داشت. پس از اینکه جمعه گذشته یک فلسطینی اقدام به عملیات استشهادی کرد. نهادهای امنیتی و وزارت امور داخلی رژیم اشغالگر به تصمیم وزارت جنگ و وزارت امنیت کابینه بنیامین نتانیاهو اقدام به جوش دادن درب خانه های مجریان عملیات و آواره سازی خانواده های آنها و توقیف اموالشان کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار