مربی دو و میدانی:

چشم انداز روشنی در انتظار ارشیا مصدقی است/ برای رسیدن به اهداف بزرگ نیاز به حمایت داریم

محسن ربانی گفت: عملکرد ارشیا مصدقی در مسابقات دو و میدانی داخل سالن قهرمانی آسیا خوب بود و چشم انداز روشنی در انتظارش است.

محسن ربانی مربی دو و میدانی درباره عملکرد شاگردش ارشیا مصدقی در مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا اظهار کرد: با توجه به اینکه ارشیا در رده سنی  نوجوانان  قرار دارد و با رقبایی که چندین سال از او بزرگتر هستند رقابت کرد عملکردش خوب بود.

او ادامه داد: بدون شک چشم انداز روشنی در انتظار ارشیا مصدقی  است به شرطی که مسئولان ورزش از این ورزشکار حمایت همه جانبه داشته باشند و امکانات سخت افزاری  در اختیارش بگذارند و البسه او را هم تامین کنند که این عوامل باعث موفقیت یک ورزشکار می شود.

ربانی بیان کرد: مگر در پرش با نیزه چند ورزشکار خوب داریم که مسئولان باید از آنها حمایت کنند؟ ارشیا یک نخبه است که باید مدیران قدر چنین ورزشکاری را را بیشتر بدانند و با حمایت هایی که می کنند هم انگیزه او را بیشتر کنند و هم این ورزشکار را به سمت موفقیت سوق دهند. به هر حال ما هدف های بزرگتری داریم که می خواهیم رفته رفته به آنها برسیم و در این مسیر هم نیاز به حمایت بیشتر مسئولان داریم.

مربی دو و میدانی گفت: از مسئولان فدراسیون دو و میدانی که چنین فرصت گرانبهایی را در اختیار شاگرد من قرار دادند تا بتواند در چنین مسابقات بزرگی هم حضور پیدا کند و هم تجربه اندوزی کند کمال تشکر و قدردانی را دارم و امیدوارم مصدقی بتواند در مسابقات آینده به نتایج بهتری در دو و میدانی برسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار