زیباترین گلر تاریخ شاهین! (عکس)

ستاره بزرگ دروازه بانی ایران در دهه ۵۰، یکی از جذاب‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران هم محسوب می‌شود.

خیلی خاص بود، چه زمانی که در درون دروازه استقلال، شهباز، شاهین و یا تیم ملی می‌درخشید و چه در روز‌هایی که کنار نیمکت با آن هیبت خاص وظیفه هدایت شاگردانش را به عهده داشت. ولی خاص بودن او به این چیز‌ها ارتباط نداشت، او با هیچ کس تعارف نداشت و حرف دلش را خیلی راحت می‌زد.

خوش تیپ، خوش پوش و صریح الهجه، این‌ها صفات ناصر حجازی بود که در حوزه ورزش با تیم ملی قهرمان آسیا شد، به جام جهانی رسید و افتخار قهرمانی با استقلال در لیگ ایران را چه به عنوان بازیکن و چه به عنوان مربی در کارنامه خود دارد.

کمتر تصویری از او دیده می‌شود که با ریش پرفسوری باشد، ولی در روی جلد هفته نامه کیهان ورزشی که در تیرماه سال ۱۳۵۸ و از رقابت‌های جام اسپندی و زمانی که حجازی به دلیل برخی اختلافات برای مدت کوتاهی در تیم شاهین گلری کردمنتشر شد او را با این چهره کم دیده شده و در درون دروازه می‌بینیم. چهره‌ای خاص از مردی که هواداران فوتبال او را در همه دوران فارغ از هر رنگی به خاطر عقایدش تحسین می‌کردند. حجازی خیلی زود و بعد از آن رقابت‌ها و آغاز جام باشگاه‌های تهران دوباره به استقلال برگشت و در سال ۶۰کاپیتان مربی استقلال در آن رقابت‌ها بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۸ ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
خدا رحمتش کنه بیاموزدش خیلی برای فوتبال کشور زحمت کشید
چه خوشتیپ باشی چه بد تیپ و زشت روزی از این دینا خدا حافظی می کنی
آخرین اخبار