خوزستان میزبان کنگره دو سالانه انجمن آسم و آلرژی ایران

دبیر علمی کنگره دو سالانه انجمن آسم و آلرژی ایران گفت: کنگره دو سالانه انجمن آسم و آلرژی ایران مهم‌ترین رویداد علمی کشور در حوزه بیماری‌های آسم و آلرژی از بعد بالینی است.

فرهاد ابول‌نژادیان دبیر علمی کنگره دو سالانه انجمن آسم و آلرژی ایران گفت: بر اساس تصمیم انجمن آسم و آلرژی ایران امسال این کنگره در ۲۷ و ۲۸ بهمن‌ماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز برگزار می‌شود.

او می گوید: برنامه علمی و اجرایی برگزاری این کنگره از مهرماه ۱۴۰۱ آغاز و برگزاری آن در ۹ پنل علمی تدوین شد؛ پنل‌های آموزشی آسم، رینوسینوزیت، حساسیت‌های دارویی و حساسیت‌های غذایی برخی از این پنل‌ها هستند.

ابول‌نژادیان گفت: حین برگزاری کنگره چهار ورک‌شاپ آموزشی نیز برگزار می‌شود، گروه‌های هدف با توجه به تعداد جلساتی که در کنگره شرکت می‌کنند، حداکثر امتیاز بازآموزی یعنی ۱۰ امتیاز را کسب می‌کنند، اما به دانشجویان پزشکی عمومی و تخصص امتیاز بازآموزی تعلق نمی‌گیرد.

به گفته او در این کنگره ۴۸ سخنران به‌روزترین دستاورد‌های علمی و پژوهشی کشور را ارائه می‌کنند. ۲۵ مقاله نیز به صورت پوستر ارائه خواهد شد.

دبیر علمی کنگره دو سالانه انجمن آسم و آلرژی ایران گفت: پزشکان عمومی، پزشکان متخصص اطفال و داخلی، پزشکان فوق تخصص آلرژی و ایمونولوژی، پزشکان فوق تخصص ریه کودکان و بزرگسالان، متخصصان زنان، متخصصان عفونی و متخصصان پوست می‌توانند از این کنگره بهره‌برداری علمی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.