برف روبی ۳۵ گروه جهادی در اراک

۳۵ گروه جهادی اراک برای کمک به مردم و برف روبی بسیج شدند.

رزمایش مردم یاری جهادگران اراکی با حضور ۳۵ گروه جهادی به منظور کمک به مردم و برف روبی آغاز شد.

سرهنگ پاسدار محمد مهجوری فرمانده سپاه ناحیه اراک در حاشیه این رزمایش گفت: با توجه به بارش برف در سطح شهر اراک جهادگران طی یک رزمایش ویژه مردم یاری برای برف روبی و پاکسازی معابر، پیاده راه ها، جاده ها، روستا‌ها و سایر اماکن فراخوان و اعزام شده اند و هم اکنون بیش از ۳۵ گروه جهادی در سطح اراک و روستا‌های تابعه سازماندهی و مشغول خدمت رسانی هستند.

سرهنگ مهجوری افزود: برف روبی منازل روستایی، منازل، ولی نعمتان و خانواده‌های کم توان، امدادرسانی به خودرو‌های گرفتار در برخی جاده ها، برف روبی خیابان ها، پیاده راه‌ها و کوچه‌های شهر‌ها و روستا‌ها و اسکان مسافران از جمله اقدامات گروه‌های جهادی در اراک است.

او اضافه کرد: همچنین ماشین‌آلات و تجهیزات بسیج سازندگی در آماده‌باش کامل برای امدادرسانی به شهروندان و برف‌روبی معابر شهری از ابتدای بارش‌ها هستند که در برخی از روستا‌ها حضور پیدا کردند و عملیات بازگشایی جاده‌ها را انجام می‌دهند.

فرمانده سپاه ناحیه اراک بیان کرد: گروه‌های جهادی در خدمت رسانی به مردم همواره پیشتاز و سبقت گیرنده هستند و در بحران‌های مختلف تهدیدات را به فرصت تبدیل کردند و امروز با توجه به بارش برف و این نعمت بزرگ الهی جهادگران بار دیگر به کمک مردم آمدند تا بتوانند در این صحنه عملکرد درخشانی به ماندگار بگذارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.