رقابت های لیگ اروپا؛

بارسلونا برابر منچستر به تساوی رسید/ بدشانسی دقیقه ۸۸ مورینیو را شکست داد

مرحله حذفی لیگ اروپا امشب با برگزاری ۴ دیدار همزمان آغاز شد.

در جریان مرحله رفت پلی‌آف حذفی لیگ اروپا دو تیم بارسلونا و منچستریونایتد به مصاف هم رفتند که این بازی بسیار جذاب در آخر با تساوی ۲-۲ به اتمام رسید.

مارکوس آلونسو در دقیقه ۵۰ اولین گل بارسلونا را به ثمر رساند تا این تیم در نیوکمپ و جلوی هوداران خود پیش بیفتد.

در ادامه این مسابقه منچستریونایتد عقب ننشست و با یک بازی بسیار زیبا توانست نتیجه بازی را برگرداند. مارکوس رشفورد در دقیقه ۵۳ برای منچستر به گل رسید تا دو تیم به تساوی ۱-۱ برسند.

در ادامه مارکوس رشفورد بازهم درخشید تا با فشار این بازیکن، ژول کنده بازیکن بارسلونا گل به خودی زده تا شیاطین سرخ با نتیجه ۲ بر ۱ جلو بیفتد.

رافینیا در دقیقه ۷۶ موفق شد دومین گل بارسلونا را به ثبت برساند تا دو تیم به تساوی ۲ بر ۲ برسند.

در دقایق آخر این بازی جذاب، تیم ژاوی حملات زیادی را انجام داد. در یکی از صحنه‌ها تیم بارسلونا اعتقاد داشت که توپ به دست مدافع منچستریونایتد خورده است و از داور تقاضا کرد که با VAR صحنه را چک کند اما داور معتقد بود که خطایی صورت نگرفته است. در دقیقه ۸۶ فشار بارسلونا زیاد شد به طوری که این تیم تیر منچستریونایتد را به لزره در آورد. حملات بارسلونا نتیجه نداد تا دو تیم به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دهند.

بازی برگشت که در خانه منچستریونایتد برگزار خواهد شد می تواند مشخص کند که کدام تیم می تواند به مرحله بعدی این مسابقات صعود کند.

در سایر دیدار های امشب لیگ اروپا ، شاختار 2 بر یک رن رو شکست داد، آژاکس برابر یونیون برلین به نتیجه تساوی رضایت داد و دیدار سالزبورگ برابر آاس رم ، یک بر صفر به سود سالرزبورگ به پایان رسید که جزیئات این دیدار ها به شرح زیر است؛

آژاکس صفر - صفر اونیون برلین

آژاکس در خانه عملکرد ضعیفی داشت و نتوانست نمایشی تهاجمی ارائه کند. تیم یان هایتینگا در نیمه اول هیچ شوتی نزد و xG تولید شده این تیم در کل بازی حتی به ۰.۵ هم نرسید. اونیون برلین در این بازی گل هم زد، اما داور گل مورتن تورسبی را مردود کرد. تیم رده سوم بوندسلیگا که در آمستردام نتیجه خوبی کسب کرد امیدوار است بتواند در آلمان به یک‌هشتم نهایی راه یابد.

ردبول سالزبورگ یک - صفر آاِس رم

آاس رم در خانه سالزبورگ نمایشی خوب و تهاجمی ارائه کرد، اما تیم ژوزه مورینیو در این بازی بسیار بدشانس بود. موقعیت‌های جالوروسی گل نشد و در عوض نیکولاس کاپالدو با یک ضربه سر در دقیقه ۸۸ یک گل ارزشمند را به ثمر رساند تا اتریشی‌ها ۱-۰ برنده شوند.

شاختار دونتسک ۲ - یک رِن

شاختار دونتسک که در استادیوم لژیا ورشو از رن فرانسه پذیرایی کرد، با کسب بردی خوب برای راهیابی به یک‌هشتم نهایی امیدوار شد. گل‌های شاختار را دمیترو کریستکیف و آرتم بوندارنکو در دقایق ۱۱ و ۴۵ زدند، اما گل کارل توکو اکامبی در دقیقه ۵۹ امید‌های رن برای صعود و جبران نتیجه در فرانسه را زنده نگه داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار