امام جمعه موقت بیرجند:

نباید به دشمن فرصت شبهه افکنی داد

حجت الاسلام مشرفی گفت: نباید به دشمن فرصت ایجاد شبهه داد و باید علاوه بر بیان دستاورد‌های نظام و انقلاب، نقشه های دشمن را نقش بر آب کرد.

حجت الاسلام مشرفی امام جمعه موقت بیرجند در خطبه‌های این هفته با اشاره به اینکه پیامبر اسلام (ص) انسان‌ها را بیدار و شاخصه‌های قسط و عدل را تبیین کرد گفت: پس از مبعث پیامبر (ص) خرافه پرستی جای خود را به یکتا پرستی و جنگ و خونریزی جای خود را به عدالت و برابری داد.

او با اشاره به اینکه امروز و در دوران جاهلیت مدرن هم استکبار جهانی حقوق مستضعفان را تضییع می‌کند افزود: در چنین شرایطی بیش از هر زمانی به تعالیم وحی و قرآن نیاز داریم.

حجت الاسلام مشرفی با اشاره به سوم اسفند ۱۲۹۹ روز کودتای انگلیسی رضا خان عنوان کرد: امروز باید همه جهاد تبیین را در دستور کار قرار دهیم و خباثت‌ها و ادعا‌های دروغین انگلیس و غرب را به جوانان نشان دهیم.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه دشمن به دنبال شبهه افکنی و فریب نسل جوان است بیان کرد: نباید به دشمن فرصت ایجاد شبهه داد بلکه باید علاوه بر بیان دستاورد‌های نظام و انقلاب، نقشه هایشان را نقش بر آب کرد.

او با اشاره به حماسه حضور مردم در ۲۲ بهمن که موجب شادی رهبر معظم انقلاب و دوستداران نظام شد ادامه داد: این حضور نشان از هوشیاری و بصیرت بالای مردم و تدابیر حکیمانه رهبری بود.

حجت الاسلام مشرفی با اشاره به عفو گسترده رهبری تصریح کرد: دشمنی که در اغتشاشات شکست خورد این عفو سیلی دیگر برایش بود.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه مردم وظیفه خود را در ۲۲ بهمن انجام دادند گفت: حالا نوبت مسئولان است که قدردان این حضور باشند و بیش از گذشته خدمت به مردم را در دستور کار خود قرار دهند.

او با اشاره به زلزله ترکیه و سوریه اظهار کرد: امروز مردم سوریه به دور از کمک‌های بین المللی در شرایط سختی قرار دارند و سازمان ملل که ادعای حقوق بشر دارد در خواب فرو رفته است.

حجت الاسلام مشرفی همچنین با اشاره به سفر رئیس جمهور به چین افزود: دو کشور هم دشمن مشترک و هم منافع مشترک دارند و این سفر راهبردی در زمینه سیاست دولت در نگاه به شرق دستاورد‌های خوبی خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.