سرمربی تیم فوتبال راه آهن شهرری از اهمیت دیدار مقابل نفت تهران برای تیمش یاد کرد و گفت: با قدرت کارم را ادامه می‌دهم و وضعیت تیم راه آهن روز به روز بهتر می‌شود.

به گزارش سرويس ورزشي باشگاه خبرنگاران، علی دایی در نشست خبری امروز گفت: چون کی‌روش یک مربی آینده نگر بوده و به فکر بازی‌های سخت بعدی است این اردو را پیش بینی کرده است و همه ما وظیفه داریم به وی کمک کنیم. بازیکنان امروز در صدد رسیدن به تیم ملی هستند و باید اولویت همه ما تیم ملی باشد.

دايي پیش از دیدار راه آهن شهرری - نفت تهران ضمن بیان مطلب فوق گفت: متاسفانه با توجه به بازی‌های خوبی که طی دو هفته گذشته انجام دادیم نتایج این مسابقات را واگذار کردیم. با این شرایط مطمئنا در بازی با نفت باید در ورزشگاه خانگی به سه امتیاز دست یابیم.

وی در مورد تیم نفت تهران اظهار داشت: نفت تیم خوبی است که تا الان یکی از پدیده‌های لیگ بوده و در این مدت در بین سه تیم بالای جدول قرار داشته است. حسین فرکی در فصل جاری تیم خوبی را جمع کرده و امتیازات مناسبی را به دست آورده است. باید بگویم نفتی‌ها نیز به مانند ما در بازی گذشته خود به هیچ عنوان مستحق باخت نبودند.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن شهرری با بیان اینکه باید با سه امتیاز دیدار مقابل نفت را به پایان برسانیم در خصوص این سئوال که "آیا به خاطر شکست‌های اخیر اولتیماتومی از باشگاه دریافت کرده‌اید؟، تاکید کرد: به هیچ عنوان چنین مسئله‌ای نبوده و آن را باید از مسئولان باشگاه بپرسید نه من. من نمی‌دانم این چیزها از کجا در می‌آید؟ سئوال‌تان بی معناست. اصلا کسی مصاحبه‌ای در این خصوص داشته است؟ لطفا در افکار و رویاهای‌تان دنبال چنین مسائلی نگردید!

وی در این خصوص اضافه کرد: من با قدرت کارم را ادامه می‌دهم و وضعیت تیم ما روزبه روز بهتر می‌شود. آنهایی که چنین فکرهایی کرده‌اند، آرزوی‌شان را به یک جایی می‌برند!

دایی در پاسخ به این سئوال که وضعیت شکایتش از مایلی کهن به کجا انجامید، تصریح کرد: در این خصوص صحبت‌هایی کردیم و اگر شما سئوالی دارید از وکیلم بپرسید، زیرا همه مسائل به صورت قانونی پیگیری می‌شود.

وی در مورد اینکه آیا در بازی تیم منتخب جهان در هند شرکت می‌کند، گفت: تمام کارها صورت گرفته و بلیتم را فرستاده‌اند اما طبق بلیت باید شنبه بروم و چهارشنبه برگردم. من به مسئولان برگزاری مسابقه گفته‌ام اگر بلیتم را طوری تهیه کنند که بعد از بازی و دوشنبه در تهران باشم، در این بازی شرکت می‌کنم اما چون نمی‌خواهم بازی آینده تیم راه آهن را از دست بدهم، اگر نتوانند بلیت برگشت را تغییر دهند، نمی‌روم. در عین حال اگر بلیت عوض شود خواهم رفت.

سرمربی تیم راه آهن در مورد استفاده از بازیکنان جوان در تیمش خصوصا امید عالیشاه، افزود: متاسفانه نتایج تیم دست و بال‌مان را بسته تا نتوانیم از بازیکنان جوان استفاده کنیم. استفاده از جوانان ریسک بزرگی است اما اگر شرایط‌مان بهتر شود در بازی‌های بعدی به بهترین نحو از این بازیکنان استفاده خواهیم کرد.

وی در مورد استفاده نکردن از حسن رودباریان یادآور شد: متاسفانه حسن بعد از مسافرتی که داشت، دچار کمردرد شده و حتی در بازی اخیر در فهرست 18 نفره تیم قرار نگرفت. در این مدت البته کریمی هم عملکرد خوبی داشته است. از بین آنها هرکدام آماده‌تر باشند درون دروازه قرار می‌گیرند.

دایی در مورد وضعیت نابسامان زمین‌های چمن در فوتبال ایران خصوصا زمین ورزشگاه راه آهن اظهار داشت: زمین ورزشگاه آزادی تنها زمین استاندارد ایران است و به غیر از آن زمینی که شرایط استاندارد داشته باشد، نداریم. به غیر از زمین، امکانات دیگر ما هم مشکل دارد، مانند توپ. شما در هیچ کجای دنیا نمی‌بینید از چنین توپی در مسابقات استفاده شود اما متاسفانه چون سازمان لیگ ما قراردادی منعقد کرده است ما باید از این توپ‌ها استفاده کنیم که پس از دو سه ماه تمرین کردن خراب شده و باید دوباره توپی دیگر بخریم!

وی با تاکید بر اینکه در مملکت ما زیرساخت‌ها و مباحث سخت افزاری درستی وجود ندارد، ادامه داد: لیگ ما حرفه‌ای نیست بلکه چیزی بین حرفه‌ای و آماتور است. وقتی باشگاه‌های ورزشگاه ندارند و در ورزشگاه‌ها از بلیت فروشی و تبلیغات بی بهره هستند، نمی‎توانیم از حرفه‌ای شدن صحبت کنیم، شما کدام تیم را سراغ دارید که چهار زمین تمرین داشته باشد، این صحبت‌ها نه سودی برای شما دارد نه ما.

دایی در بخش پایانی صحبت‌هایش در خصوص اعتراض مربیان به تصمیم "کارلوس کی‌روش" برای برگزاری اردوی 10 روزه پش از دیدار با قطر گفت: مطمئنا باید حق را به کی‌روش داد. ایشان تصمیم گیرنده نهایی در تیم ملی است و ما در همه باشگاه‌ها تلاش می‌کنیم که تیم ملی قوی داشته باشیم.

وی افزود: به نظر من نباید تنها جلوی چشم‌مان را نگاه کنیم. این اردو فقط برای دیدار با قطر نیست. اگر آینده نگر باشیم، متوجه می‌شویم کی‌روش به فکر تقویت و آماده سازی تیم ملی برای بازی‌های سخت بعدی است. اینکه تیم ملی از مرحله گروهی صعود کرده کافی نیست و باید به فکر بازی‌های حساس آینده باشیم. قطعا اگر فقط همین بازی با قطر بود کی‌روش یک روز قبل از بازی تیم را جمع می‌کرد و به میدان م‌ فرستاد زیرا تیم ایران صعود کرده و نیازی به امتیاز این بازی ندارد./مح

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار