انتظارات خود را بر اساس واقعیت تعریف و با جدیت مطالبه کنید

نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان گفت: باید انتظارات خود را متناسب با واقعیت تعریف کرده و با جدیت پیگیری و مطالبه کنیم و در این مسیر دچار یأس و نا امیدی نشویم.

 حجت الاسلام مصطفی محامی در دیدار جمعی از علما، مسئولان و اقشار مختلف مردم شهرستان فنوج عنوان کرد: مسئولین نباید حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن را پای عملکرد خود بگذارند از این جهت که مردم بر اساس عشق خود به نظام اسلامی این چنین در صحنه حضور پیدا کردند که چنین چیزی مسئولیت ما را سنگین می‌کند و باید خدمت بی منت بیشتری ارائه کنیم و مردم نجیب صبور شریف و شایسته ارائه خدمات بیشتر هستند.

  محامی بیان داشت:خداوند متعال پیامبر را برای هدایت جامعه بشری فرستاد و کارویژه او را تعیین کرد که آیات الهی را برای مردم تلاوت و دل و جان آن‌ها را پاک گرداند تا رشد اخلاقی و معنوی داشته باشند و کتاب و حکمت به آن‌ها آموخت تا دانش و بینش آنها را عمیق‌تر کند که پیش‌نیاز رشد جامعه است.

وی ادامه داد: پیامبر اکرم(ص) در دروان جاهلیت مبعوث شد و علیرغم همه موانع، بداخلاقی‌ها و بی احترامی‌هایی که وجود داشت ایشان در کار خود موفق و انسان‌هایی را تربیت کرد که در بندگی خداوند متعال، جهاد، شجاعت و شهامت الگو بودند و توانستند له قله کمال برسند که چنین چیزی شبیه به معجزه بود.

نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان گفت: پیامبر اکرم(ص) یک عمر تلاش کرد تا یک جامعه ایمانی پیشرو در علم، فرهنگ و اخلاق پایه ریزی و یک جامعه متعهد و مقتدر بسازد و پیامبر اکرم(ص) هم تاکید کرد امت واحده باشید تا با این برادری قدرت و شوکت پیدا کنید و هشدار داد در صورت اختلاف و نفاق قدرت شما دچار مشکل خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار