سپاه خار چشم دشمنان است

استاندار قزوین گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز با اقتدار مثال زدنی خود به خار چشم دشمنان و مستکبران تبدیل شده است.

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در دیدار با فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین اظهار داشت: در روز پاسدار باید به کسانی که برای حفظ و اعتلای انقلاب اسلامی شجاعانه و جان برکف پای میدان هستند، قدردانی کرد.

وی با اشاره به مواضع خصمانه غرب در رابطه با سپاه پاسداران، گفت: کشور‌های اروپایی هنوز جرأت رسمی کردن گنده گویی‌های خود علیه سپاه پاسداران را ندارند و روز‌های گذشته هم از مواضع خود عقب نشینی کرده‌اند.

استاندار قزوین ادامه داد: نشان دهنده این است که دشمنان حتی جرأت ادامه دادن به مواضع احساساتی خود را هم ندارند.

اعلایی اظهار کرد: همانگونه که دهه فجر امسال به دلیل اغتشاشات و تودهنی مردم به دشمنان، خاص و ویژه بود، روز پاسدار هم به دلیل گنده گویی‌های اخیر برخی از کشور‌های اروپایی ویژه‌تر شده است.

وی با بیان اینکه جشن روز پاسدار روز شکست دوباره دشمنان است، افزود: دشمنان حتی جرأت ادامه دادن به مواضع احساساتی خود را هم ندارند.

استاندار قزوین با تاکید بر اینکه روز پاسدار و حمایت‌های مردم از پاسداران خاری در چشم دشمنان خواهد بود، افزود: بدون شک اقتدار مثال زدنی سپاه موجب ترس و واهمه دشمنان ما شده و یاوه گویی‌های آنان در خصوص نیرو‌های جان برکف سپاه و پاسداران عزیز ما نیز به همین خاطر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار