لزوم تلاش دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری برنامه‌های دهه شعبانیه در اردبیل

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: دستگاه‌های اجرایی استان برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه شعبانیه توجه لازم را داشته باشند.

رضوان باقالاچی در نشست هماهنگی برگزاری برنامه‌های دهه شعبانیه با اشاره به آغاز دهه شعبانیه از ۸ اسفند گفت: از هشتم اسفند سال جاری دهه شعبانیه آغاز می‌شود و در سطح استان اردبیل برنامه‌های مختلفی برای گرامی‌داشت این دهه برگزار خواهد شد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل افزود: دستگاه‌های مختلف اجرایی استان اردبیل باید وظایف خود را برای برگزاری باشکوه‌تر برنامه‌های دهه شعبانیه به‌صورت کامل انجام دهند و دستگاه‌های همچون شهرداری اردبیل نیز جهت برگزاری مراسم در حاشیه‌های شهر و شهرک‌ها برنامه‌ریزی کنند.

باقلاچی تصریح کرد: در دهه شعبانیه آزادی زندانیان جرایم مالی توسط دستگاه‌های مربوط و خیرین انجام می‌شود و چندین کاروان متشکل از مستمندان و برخی اقشار به مسجد جمکران اعزام خواهند شد.

او اظهار کرد: ابتکارات نوین محلات در برگزاری برنامه‌های دهه شعبانیه دارای اهمیت بوده و لازم است در برگزاری برنامه‌های دهه شعبانیه به شهرستان‌ها و روستا‌ها به‌خصوص روستا‌هایی که جمعیت جوان دارند، توجه ویژه‌ای شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.