استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی اعیاد شعبانیه را تبریک گفت

استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی فرا رسیدن اعیاد شعبانیه، سالروز ولادت باسعادت امام حسین (ع) روز پاسدار، ولادت حضرت ابوالفضل (ع) روز جانباز و ولادت امام زین‌العابدین (ع) را تبریک گفت.

غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی فرا رسیدن اعیاد شعبانیه، سالروز ولادت باسعادت امام حسین (ع) روز پاسدار، ولادت حضرت ابوالفضل (ع) روز جانباز و ولادت امام زین‌العابدین (ع) را تبریک گفت.


بیشتر بخوانید


در متن پیام آمده است:

«بسمه تعالی

ایام شعبان‌المعظم، ماه منسوب به پیامبر رحمت و مهربانی به طلوع انوار تابناکی از آسمان ولایت و امامت مزین گشته که قدومشان، روشنی‌بخش دل‌ها و سیره و منش‌شان چراغ راه هدایت است.

روز‌های آغازین ماه شعبان همزمان با فرخنده میلاد باسعادت سرور و سالار آزادگان جهان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، قمر تابناک هاشمی، بزرگ جانباز دشت نینوا، حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) و سیدالساجدین حضرت زین‌العابدین (ع) است.

امید است که همواره از بلند همتی، اخلاق‌مداری، فداکاری و خستگی‌ناپذیری این الگو‌های ارزشمند و انسان‌های شریف در مسیر اقتدار و بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بهره‌مند شویم.

اینجانب با درود به ارواح طیبه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای عظیم‌الشان و ارج‌گذاری به مقام پاسداران، جانبازان و ایثارگران میهن اسلامی، خجسته اعیاد فرخنده شعبانیه را به مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری تبریک عرض نموده و از درگاه ایزدمنان توفیقات روزافزون آنان را در سایه عنایات الهی و با بهره‌گیری و پیروی از تدابیر حکیمانه و راهگشای فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) مسالت دارد.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار