اجرای طرح تشدید مقابله با سرقت در خوزستان

فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری ۲۸۶ سارق حرفه‌ای در طرح تشدید مقابله با سرقت خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۲۲ نفر دارای سوابق مکرر سرقت هستند.

سردار سید محمد صالحی گفت: بنا به تدبیر فرمانده فراجا طرح تشدید مقابله با سرقت، شناسایی و دستگیری سارقان و مجرمان حرفه‌ای و سابقه‌دار و همچنین خریداران اموال مسروقه (مالخران) به مدت ۴ روز در خوزستان و به ویژه در سطح کلان شهر اهواز اجرایی و عملیاتی شد.

او می‌گوید: با کار شبانه‌روزی و انجام اقدامات تخصصی همکاران پرتلاش مجموعه فرماندهی انتظامی استان خوزستان دستاورد‌های بسیار خوبی در این طرح حاصل شد.

به گفته او در این طرح ۲۸۶ نفر از سارقان حرفه‌ای دستگیر شدند که از این تعداد ۱۲۲ نفر دارای سابقه‌های مکرر سرقت داشتند.

به گفته فرمانده انتظامی خوزستان در این طرح ۱۵ نفر از خریداران اموال مسروقه (مالخران) شناسایی و دستگیر شدند، اجرای این طرح تا رفع دغدغه‌های مردم در حوزه سرقت و امنیت پایدار در سطح استان تداوم خواهد داشت.

سردار صالحی گفت: لازمه تحقق امنیت پایدار در سطح استان مشارکت همه سازمان‌ها، دستگاه‌ها و نهاد‌های متولی تامین نظم و امنیت و همچنین مشارکت مردم را می‌طلبد دستگاه‌های که در امر پیشگیری از سرقت برای آن‌ها وظایفی تعیین شده ان‌شالله به وظایف خود عمل کنند تا شاهد امنیت خوب و پایداری در سطح استان خوزستان باشیم.

ا‌و گفت: با حمایت، پشتیبانی و پیگیری‌های مستمر استاندار خوزستان کمپ ماده ۱۶ محل نگهداری معتادان متجاهر در کلان‌شهر اهواز راه‌اندازی شد و به صورت روزانه معتادان متجاهر و خرده فروشان توسط پلیس مبارزه با موادمخدر جمع‌آوری و تحویل آن‌ها داده می‌شوند.

فرمانده انتظامی خوزستان می گوید: از آنجایی که تامین امنیت و رفع دغدغه‌های شهروندان به‌خصوص در بحث موادمخدر و ارتقاء احساس امنیت یکی از مطالبات جدی هم‌استانی‌های خوب و عزیز از پلیس است، این طرح را تداوم خواهیم داد تا چهره شهر از لوث این افراد پاکسازی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار