امام جمعه خرمشهر:

نبود مدیریت واحد در مرز شلمچه نگران کننده است

امام جمعه خرمشهر با تاکید بر ضرورت توجه به ایجاد مدیریت واحد در مرز شلمچه گفت: نبود مدیریت واحد در این مزر، شرایط نگران کننده‌ای در زمینه توسعه تجارت خارجی با کشور عراق را به وجود آورده است.

حجت‌الاسلام محمدجواد عادل‌پور امام جمعه خرمشهر ،در آیین عبادی سیاسی جمعه این هفته در مسجد جامع خرمشهر بیان‌کرد:مرز بین المللی شلمچه یکی از فرصت‌های ناب پیشرفت خرمشهر است که از این فرصت به خوبی برای رونق اقتصادی منطقه استفاده نشده است.

وی افزود:در بحث اقتصادی نظام فرصت‌های خوبی در خرمشهر ایجاد کرده است، ولی از آن استفاده و بهره لازم نشده است و از شلمچه به عنوان یک رکن رونق اقتصادی، تجاری و مکانی برای ایجاد فرصت شغلی برای جوانان بهره‌برداری نشده است.

حجت‌الاسلام عادل‌پور اظهارکرد: متاسفانه در مرز شلمچه همچنان گرفتار ۲ حاکمیتی هستیم و کسی پاسخگو مشکلات مردم، تجار و بازرگانان نیست و برای اصلاح آن باید مدیریت واحد به‌وجود بیاید.

امام جمعه خرمشهر در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه با تبریک سالروز ولادت امام حسین علیه السلام، روز پاسدار را گرامیداشت و افزود:سپاه پاسداران در کنار ایمان از پشتوانه مردمی برخوردار است و چشم امید مردم مظلوم جهان به آن‌ها است.

وی با اشاره به مسئله گرانی دلار و سرمایه و جهش قیمت‌ها در بازار گفت: دشمن جنگ اقتصادی علیه کشور راه‌اندازی کرده و مسئولان باید برای آن راه حل پیدا کنند.

حجت‌الاسلام عادل‌پور افزود: دشمنان با عملیات روانی و اقتصادی امنیت غذایی مردم را هدف قرار دادند و متاسفانه برخی از در فضای مجازی با قمیت سازی دلار قصد ضربه زدن به نظام اقتصادی کشور را دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.