خطیب نماز جمعه مهاباد مطرح کرد؛

اسلام دین مساوات و دموکراسی

خطیب نماز جمعه مهاباد اسلام را دین آشتی، انسانیت، عدالت و رحمت عنوان کرد که برای زندگی انسان‌ها برنامه‌ای جامع و کامل دارد.

خطیب نماز جمعه مهاباد گفت: اسلام دینی است که برای انسان برنامه‌ای جامع و کامل دارد و چنانچه درست اجرا شود حاصل آن رحمت، انسانیت، عدالت و آشتی خواهد بود.

خطیب نماز جمعه مهاباد با تبریک ولادت با سعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار، امنیت کشور را مرهون جانفشانی‌های نیرو‌های مسلح دانست و افزود: ولادت باسعادت امام حسین (ع) نوه بزرگوار پیامبر اکرم (ص) یکی از جوانان اهل بهشت و روز پاسدار را به عزیزانی که برای حفظ امنیت خستگی ناپذیر تلاش می‌کنند تا ما در امنیت و آسایش باشیم را تبریک می‌گوییم.

ماموستا رشیدی خطیب نمازجمعه مهاباد افزود: اسلام آئین آشتی، آئین امنیت، انسانیت، رحمت، عدالت، مساوات و دمکراسی واقعی است اگر درست پیاده شود. ماموستا رشیدی، پیامبر اکرم (ص) را نعمت خدا برای مسلمانان عنوان و بر الگوگیری از سیره و سنت آن حضرت تأکید کرد.

وی همچنین در فراز دیگری از خطبه‌های نماز جمعه، نعمت‌های مختلف خداوند را تشریح و وظیفه مسلمانان را شکرگزاری و قدرشناسی از آن‌ها دانست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۸ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
بی کسی و بی پناهی خییللیی سخته خیلییییییییییی بده خدا؟؟؟ خداا؟ میشه کمکم کنی ؟؟؟؟ میشه ؟؟؟؟ خدا ازت خواهش میکنم کمکم کن؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۸ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
خدایا بی پناهم پناهم بده خدایا نذار حقمان پایمال بشه خدایا به تو پناه می آورم کمکم کن ای خدای بزرگ و بی همتا ای دانا ای توانا نذار حقمان پایمال شود خدایا حال و روز زندگی من را می‌بینی خیلی آشفته است کمکم کن به این بنده بی پناهت کمک کن ای پروردگار دانا رحم کن به این بی پناه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۳ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
آخ که چه دلگیرم ایییی خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااا خدااااااااااااااااا خداااایییاااااااا چراااا کمکم نمیکنی من بی پشت و پناه افتادم کسی نیست هوای ما را داشته‌باشد آنقدر من را ناراحت کرده اند که روز ها را با غصه سپری میکنم خیلی زیاااد اذیت شدیم خدایا خداوندا آخه پارتی بازی چرا؟؟؟؟؟؟ چرا ؟؟؟ چرا یکی به واسطه شغلش یکی هم به واسطه پولش دیگری به خاطر همکار بودنش و..و...حرفشان خریدار داره اما من آنقدر تحقیر کوچک شدم که حد و اندازه ندااارههه کیست که مرا یاری کند؟؟؟؟