سردار حسنی‌آهنگر:

دشمنان انقلاب به دنبال فروپاشی استقلال اقتصادی کشور هستند

فرمانده دانشگاه جامع امام حسین (ع) گفت:کشورمان با جنگ ترکیبی پیچیده روبروست و دشمن با تحریف، نفوذ و تحریم به دنبال تغییر در ذهن جوانان است.

پانزدهمین جشنواره جوان سرباز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز شنبه (ششم اسفند) با حضور سردار ابوالقاسم چمن معاون اجرایی سپاه، سردار محمدرضا حسنی آهنگر فرمانده دانشگاه جامع امام حسین (ع) و جمعی از فرماندهان و سربازان برتر سپاه در دانشگاه جامع امام حسین (ع) برگزار شد.

سردار حسنی‌آهنگر فرمانده دانشگاه جامع امام حسین (ع) در این مراسم با اشاره به تحولات ایجاد شده توسط انقلاب اسلامی در جهان بیان کرد: انقلاب اسلامی‌هندسه قدرت دنیا را تغیر داد و مایه امید مستضعفان جهان شد. امروز ایران اسلامی مدل حکومتی خاص خود را دارد که می‌تواند یک الگو برای دیگر کشور‌های آزاده باشد. انقلاب اسلامی، ایران را به لحاظ پیشرفت‌های دفاعی امنیتی به سطحی رسانده که علاوه بر بازدارندگی هیچ‌کشوری امروز اجازه نمی‌دهد به ایران‌حمله کند.

فرمانده دانشگاه جامع امام حسین (ع) با بیان اینکه ایران در حوزه فرهنگی و اقتصادی به دستاورد‌های خوبی رسیده است، افزود: دشمنان انقلاب اسلامی همواره به دنبال فروپاشی استقلال اقتصادی کشور هستند که علی رغم مشکلاتی که داریم تاکنون نتوانسته‌اند در این حوزه اقدامی انجام دهند. ما امروز آسیب‌های نقطه‌ای همچون طلاق، اعتیاد و ... داریم. دشمن در جنگ روانی و ترکیبی آسیب‌های نقطه‌ای را در مقابل پیشرفت‌های ما قرار می‌دهد که باید هوشیار باشیم و با بصیرت در مقابل دشمن ایستادگی کنیم.

سردار حسنی‌آهنگر بیان کرد: امروز کشورمان با جنگ ترکیبی پیچیده روبروست و دشمن با تحریف، نفوذ و تحریم به دنبال ایجاد تغییر در ذهن جوانان است.

فرمانده دانشگاه جامع امام حسین (ع) با اشاره به لزوم فعالیت موثر توامان در عرصه فرهنگی و اقتصادی تصریح کرد: امروز علاوه بر برطرف کردن مشکلات معیشتی و اقتصادی باید در حوزه فرهنگی اقدامات اثرگذاری داشته باشیم چرا که دشمن در این حوزه سرمایه‌گذاری کرده است.

وی ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس بیش از سه میلیون سرباز به جبهه‌ها اعزام شدند و ۶۰ هزار نفر به شهادت رسیدند که نقش ویژه سربازان در دفاع مقدس را نشان می‌دهد. البته پس از دفاع مقدس نیز سربازان با حضور در مرز‌ها و در دل کشور امنیت را برای کشور به ارمغان آوردند.

سردار حسنی آهنگر در پایان خاطرنشان کرد: امروز باید فضایی آماده کنیم که سربازان رشد و بالندگی پیدا کنند. چراکه باتوجه به تحول نسلی و کاهش جمعیت برای استفاده بهینه از سربازان ما نیازمند یک تحول و تعالی هستیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار