رییس فدراسیون:

سرمربی فعلی تیم ملی والیبال به کار خود ادامه می دهد

 رییس فدراسیون والیبال گفت: محمد عطایی به عنوان سرمربی در تیم ملی به کار خود ادامه می‌دهد.

 رییس فدراسیون والیبال گفت: محمد عطایی به عنوان سرمربی در تیم ملی به کار خود ادامه می‌دهد. اما برای تقویت تیمی و برطرف کردن نقاط ضعف، یک مربی بدنساز و یک کمک مربی به کادر فنی اضافه خواهد شد.

  محمدرضا داورزنی  با بیان اینکه بیش از یک هزار والیبالیست زیر ۱۶ سال در کشور شناسایی شده است و غربالگری می‌شوند اظهار کرد: مسابقات زیر ۱۶ سال پسر آسیا از ۳۱ تیر تا ۹ مردادماه سال ۱۴۰۲ در ازبکستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: استعدادهای جوان در استان ها ضامن موفقیت والیبال کشور هستند و امیدواریم این رشته به ورزش اول استان ها تبدیل شود.

داورزنی با بیان اینکه موفقیت های والیبال کشور مرهون زحمات ورزشکاران، مربیان و داوران استان های مختلف است اضافه کرد: از ۲۳۰ هزار والیبالیست سازمان یافته در کشور سه هزار و ۶۳۵ نفر مربوط به لرستان است که این عدد با توجه به ظرفیت‌های موجود در استان باید افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه ورزشکاران زن و مرد در هشت رده والیبال کشور فعالیت دارند ادامه داد: موفقیت والیبال ایران در جهان چیزی جز فعالیت علاقه مندان به این رشته ورزشی در استان ها نیست و لرستان نیز به دلیل داشتن ورزشکاران با فیزیک بدنی مناسب می‌تواند والیبالیست های بیشتری به کشور معرفی کند.

رییس فدراسیون والیبال اظهار کرد: میزبانی مسابقات داخلی و خارجی در استان ها همواره با استقبال مسوولان استانی همراه بوده است بنابراین باید با این اقدامات، فضای شادی را فراهم کرد و امید را به جوانان انتقال داد.

داورزنی گفت: ۲۲۰ کشور عضو جامعه جهانی والیبال هستند و حضور ایران بین ۱۰ تیم برتر دنیا، افتخار بزرگی است همچنین حدود ۴۰ ورزشکار موفق ایرانی هم اکنون در کشورهای مختلف افتخار آفرینی می‌کنند که بیشتر این افراد از شهرستان های مختلف معرفی شده‌اند.

وی بیان کرد: جوانان مستعد و پرتلاشی در کشور وجود دارد و فدراسیون والیبال نیز تلاش خواهد کرد لرستان در لیگ یک بانوان و آقایان تیم داری کند که در این راستا سهمیه به این استان تعلق خواهد گرفت.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار