در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

حذف دوربرگردان هاى داراى مشکل در پایتخت

رییس اداره مهندسى ترافیک پلیس راهور گفت: دوربرگردان‌هایی را که امکان حذف آن‌ها وجود دارد، مسدود می‌کنیم.

سرهنگ مصطفی زینی وند در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: ما در شهر تهران بحث ایمن سازی و رفع نقص دوربرگردان‌ها را با دوستان در حوزه مدیریت شهری در دستور کار قرار دادیم و دوربرگردان‌هایی را که امکان حذف آن‌ها وجود دارد و می‌توان مسیر جایگزین برای آن‌ها در نظر گرفت و مشکلی برای دسترسی مردم ایجاد نشود را مسدود می‌کنیم.

وی افزود: دوربرگردان‌هایی را که به لحاظ اعتباری امکان آن وجود داشته باشد به صورت غیر هم سطح احداث شود را در دستور کار قرار داده ایم.

سرهنگ زینی وند بیان کرد: قاعدتا ما برای اینکه دوربرگردان‌های ایمنی داشته باشیم باید آن‌هایی که به لحاظ شکل هندسی مشکل دارند را د باز طراحی نماییم و دوربرگردان‌هایی که به صورت غیر هم سطح هستند را در سطح شهر بتوانیم احداث کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۷:۳۰ ۰۷ اسفند ۱۴۰۱
خوب بعدش چطور میشه؟خوش به حال پیمانکارهاشون کلی پول بیت المال هزینه ساختن و کلی هم هزینه جمع کردن، اونهای (کارشناسان و مهندسهای نابغه ای)که این هزینه ها رو تحمیل مردم کردن چطور میشن؟کسی ازشون می‌پرسه چرا؟ من که فکر نمیکنم. احتمالا ازشون تقدیر و تشویق هم میشن ما که ندیدیم باز خواستی از افراد انجام بشه شاید خوش به حالشون بشه.!نه غلام!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۰۷ اسفند ۱۴۰۱
تو اتوبانای داخل شهری باید هر یکی دو کیلومتر یه پل هوایی برای دور برگردون وجود داشته باشه
آخرین اخبار