مجوز مجلس به وزارت راه برای واردات ماشین آلات راهسازی با عمر کمتر از ۵ سال

نمایندگان مجلس، وزارت راه و شهرسازی را نسبت به واردات تجهیزات مورد نیاز راهداری با عمر کمتر از پنج سال با استفاده از معافیت حقوق ورودی مجاز کردند.

نمایندگان در نشست علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه ۷ اسفند) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور، با بند الحاقی ۳ تبصره ۶ ماده واحده لایحه بودجه ۱۴۰۲ با ۱۳۰ رأی موافق، ۴۳ رأی مخالف و ۲ رأی ممتنع از مجموع ۱۹۵ نماینده حاضر در صحن موافقت کردند.

براساس بند الحاقی ۳ تبصره ۶ ماده واحده لایحه بودجه ۱۴۰۲؛ وزارت راه و شهرسازی (سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای) مجاز است در راستای نگهداری راه‌های کشور وتجهیزات توسعه راهدارخانه‌ها جهت مقابله و پیشگیری نسبت به واردات ماشین آلات وتجهیزات مورد نیاز راهداری با عمر کمتر از پنج سال ساخت با استفاده از معافیت حقوق ورودی اقدام نماید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۸:۱۷ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
خواهش میکنم وارد کنید بیل مکانیکی کوماتسو ۲۰۱۰ شده سه میلیاردونیم آخه این دستگاه توی این چند سال داغون شده چی منده ازش که این مبلغ بفروش لطفا وارد کنید
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۸:۱۷ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
خواهش میکنم وارد کنید بیل مکانیکی کوماتسو ۲۰۱۰ شده سه میلیاردیم آخه این دستگاه توی این چند سال داغون شده چی منده ازش که این مبلغ بفروش لطفا وارد کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۰۷ اسفند ۱۴۰۱
به جز خودرو سواری و موتورسیکلت واردات همه وسایل موتوری باید بدون گمرکی باشه
آخرین اخبار