برگزاری جشنواره رمضان بهاری در کرمانشاه در ایام نوروز

رئیس هیات ورزش همگانی استان کرمانشاه از برگزاری جشنواره رمضان بهاری در کرمانشاه در ایام نوروز خبر داد.

نریمان رحمانی، رئیس هیات ورزش همگانی استان کرمانشاه امروز (هفتم اسفند) در مجمع سالیانه هیات ورزش همگانی استان، با اشاره در پیش بودن ایام نوروز، گفت : باتوجه به اینکه در این ایام میزان تحرک مردم کاهش پیدا می‌کند، هرساله برنامه‌هایی را برای بالا بردن میزان تحرک مردم و ایجاد شادی و نشاط در جامعه برگزار می‌کنیم.

وی افزود: برای نوروز پیش رو هم به مانند سال‌های گذشته برنامه‌هایی را در نظر گرفته‌ایم، اما از آنجایی که نوروز ۱۴۰۲ مقارن با ایام ماه مبارک رمضان است، تلاش شده تا در این برنامه‌ها هر دو مناسبت مورد توجه قرار گیرد.

رئیس هیات همگانی استان کرمانشاه یکی از شاخص‌ترین برنامه‌های تدارک دیده شده برای نوروز امسال را جشنواره "رمضان بهاری" عنوان کرد و گفت: این جشنواره قرار است با همکاری شهرداری کرمانشاه برای اولین بار در استان برگزار شود.

وی ادامه داد: طبق برنامه در این جشنواره که از ابتدای ماه رمضان تا پایان این ماه ادامه خواهد داشت، هر هفته سه برنامه جذاب مانند بازی‌های فکری، ورزش مادر و دختر، پدر و پسر و... را پس از افطار برگزار خواهیم کرد.

رحمانی اضافه کرد: برای سال آینده برنامه پیاده‌روی هفتگی را در همه شهرستان‌ها برگزار خواهیم کرد، بگونه‌ای که در هر شهرستان یک روز خاص به عنوان روز پیاده روی انتخاب می‌شود.

وی از تدارک برگزاری مسابقات مینی فوتبال محلات در استان خبر داد و گفت: در حال ثبت نام برای این مسابقات هستیم و تاکنون حدود ۹۰۰ تیم در استان ثبت نام کرده‌اند.

رئیس هیات همگانی کرمانشاه خاطرنشان کرد: رده سنی در نظر گرفته شده برای این مرحله از مسابقات مینی فوتبال محلات بازه سنی ۱۵ تا ۱۸ سال است که در این رابطه طبق تفاهمی که با آموزش و پرورش داشته ایم، به دبیرستان‌ها رفته‌ایم تا مسابقات را از آنجا شروع کنیم.

وی از برنامه ریزی برای برگزاری لیگ داژبال، جشنواره ماهیانه بازی کودک در همه شهرستان‌ها و توسعه پایگاه‌های ورزش صبحگاهی در سطح استان خبر داد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار