توزیع بیش از یک‌هزار و ۹۴۷ تن انواع برنج هندی و تایلندی

سرپرست غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه گفت: در راستای اجرای طرح بزرگ فجر تا فطر، بیش از یک‌هزار و ۹۴۷ تن انواع برنج هندی و تایلندی و ۳۶۷ تن شکر در ایام سال نو و ماه مبارک رمضان در استان کرمانشاه توزیع می‌شود.

علی ملکشاهی سرپرست غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه گفت: با برنامه‌ریزی خوب دولت در اجرای طرح بزرگ فجر تا فطر و با توجه به همزمانی ایام سال نو و ماه مبارک رمضان، قرار است تمامی اقلام کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار به میزان لازم از طریق فروشگاه‌های بزرگ سراسر استان از جمله فروشگاه‌های هفت، افق کوروش، رفاه، دیلی مارکت و... به میزان لازم در دسترس مردم قرار گیرد.

سرپرست اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه بازدیدی از نمایشگاه تامین کالا‌های اساسی در محل دائمی نمایشگاه‌های استان کرمانشاه واقع در پارک شاهد داشت و ضمن اعلام رضایت از میزان توزیع کالا‌های اساسی در این نمایشگاه، گفت: با مجوز ستاد تنظیم بازار استان میزان ۷۱۴ هزار کیلوگرم برنج هندی دانه بلند ۱۱۲۱ با قیمت هر کیسه ۳۵۰ هزار تومان، ۷۰۰ هزار کیلوگرم برنج تایلندی با قیمت هر کیسه ۱۸۰ هزار تومان و ۳۶۷ هزار کیلوگرم شکر مورد نیاز خانوار و صنف و صنعت با قیمت هر کیلوگرم ۱۸ و ۱۸۰ تومان از طریق تمامی فروشگاه‌های بزرگ سراسر استان بین مردم توزیع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این میزان کالا‌های اساسی، با مجوز شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران مقدار ۵۳۳ هزار کیلوگرم برنج هندی ۱۱۲۱دانه بلند از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای سراسر استان با همان قیمت مصوب توزیع خواهد شد.

ملکشاهی به مردم اطمینان خاطر داد، با هماهنگی و همکاری تمامی دستگاه‌های ذی‌ربط و تلاش شبانه‌روزی همکاران در مجموعه وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صمت تمامی کالا‌های اساسی به میزان لازم در دسترس مردم قرار دارد و از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مشکل و یا گران‌فروشی موضوع را در تماس با شماره تلفن ۱۲۴ در اسرع وقت اطلاع‌رسانی نمایند و با توجه به محدودیت زمان اعلام شده برای مجوز‌های برنج و شکر از سوی ستاد در مورخ هیجدهم اسفندماه پیشنهاد تمدید تاریخ مجوز‌های اعلامی تا پایان ماه مبارک رمضان را ارائه کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.