حضور رئیس سازمان بازرسی کل کشور در جلسه شورای اداری محلات

خدائیان بعد از ورود به شهر محلات در جلسه شورای اداری این شهرستان حاضر شد.

درپی سفر رئیس دستگاه قضا و هیئت همراه به استان مرکزی، خدائیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور هم دقایقی قبل وارد شهر محلات شد و بعد از ادای احترام به شهدا در جلسه شورای اداری این شهرستان حاضر شد.

مسئولان عالی قضایی امروز ملاقات‌هایی چهره به چهره و بدون واسطه با مردم و مراجعان به دستگاه قضایی خواهند داشت و با حضور در مناطق و بخش‌های مختلف استان مرکزی، نسبت به بررسی و رفع مشکلات مرتبط با حوزه‌های حقوقی و قضایی اهتمام خواهند داشت.

دیدار با قضات و کارکنان دستگاه قضایی، حضور در جمع صنعتگران و تولیدکنندگان، دیدار با اقشار مختلف مردم و شرکت در جلسه شورای اداری استان از جمله برنامه‌های امروز سفر رئیس دستگاه قضا به استان مرکزی است.

عصر امروز هم جلسه شورای عالی قضایی با حضور رئیس و معاونان قوه قضائیه در استانداری مرکزی تشکیل و مسائل و مشکلات استان مرکزی در این حوزه بررسی می‌شود.

بررسی مسائل و مشکلات واحد‌های تولیدی از مهمترین برنامه‌های این سفر عنوان شده، به گونه‌ای علاوه بر دیدار رئیس قوه قضاییه با صنعتگران مرکز استان، دادستان کل کشور هم در سفر به شهرستان ساوه از دو واحد صنعتی از جمله یک کارخانه تعطیل شده بازدید خواهد کرد. رئیس سازمان بازرسی کشور هم در شهرستان محلات در یکی از معادن سنگ این شهرستان حاضر خواهد شد و نتایج این بازدید‌ها در جلسه شورای عالی قضایی بررسی خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.