وزیر دادگستری:

در گمرکات دیگر رسوب کالا نداریم

رحیمی گفت: شاهد روال کاری عادی در گمرک هستیم، تنها یکی دو مورد رسوب کالا وجود دارد و باید این کالاها توسط سازمان اموال تملیکی به فروش برسد.

امین حسین رحیمی وزیر دادگستری پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از انبار اموال تملیکی و اداره کل گمرکات استان مرکزی در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر امروز مسئولان ارشد قضایی به استان مرکزی اظهار داشت: امروز در جریان سفر، موضوعات مختلف مرتبط با دستگاه قضایی و قوه قضاییه مورد بررسی قرار خواهد گرفت و موضوعات با دقت و از نزدیک بررسی می‌شود.

وی افزود: گاهی اوقات با کالاهای نیازمند فروش در اموال تملیکی و کالاهای رسوبی در گمرک مواجه هستیم که البته کالاهای رسوبی در گمرک که دستور ضبط آنها صادر شده است، باید توسط سازمان اموال تملیکی به فروش برود.

رحیمی بیان کرد: براساس بازدیدی که امروز داشتیم، خوشبختانه روند کار در سازمان اموال تملیکی استان مرکزی، بسیار مناسب وبوده  انبار نگهداری کالاها در استان بسیار منظم استکه نشان میدهد مشخصات هر کالا کاملا با نظم خاصی ثبت شده این درحالیست که در گذشته شاهد آشفتگی و ماندگاری طولانی کالا در این حوزه بودیم.

وزیر دادگستری اضافه کرد: به غیر از یکی دو مورد از کالاها که مربوط به سال گذشته بود، تمامی کالاهای موجود در انبار اموال تملیکی استان مرکزی مربوط به امسال است که برخی در تعزیرات و دادگستری دارای پرونده هستند و باید رای قطعی صادر شود و قدری مشمول زمان می شوند.

وی تصریح کرد: شاهد روال کاری عادی در گمرک هستیم و ماندگاری کالا و رسوب را شاهد نیستیم، تنها یکی دو مورد رسوب کالا وجود دارد که دارای پرونده در تعزیرات هستند و محکوم شده اند و باید این کالاها توسط سازمان اموال تملیکی به فروش برسد.

رحیمی خاطرنشان کرد: همچنین در خصوص فروش یا استرداد کالاهای رسوب شده شرکت آذراب اراک نیز در اموال تملیکی، تصمیم‌گیری خواهد شد تا کالاهای رسوبی موجود به سرعت تعیین تکلیف شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.