وزیر کشور:

دولت حدود ۲۰۰ کیلومتر خط مترو احداث می‌کند

احمد وحیدی گفت: حدود ۲۰۰ کیلومتر با ۱۳۷ ایستگاه مترو جزء مصوبات دولت سیزدهم است که بخش عمده آنها در این دوره محقق خواهد شد.

وزیر کشور در آیین افتتاح متروی کرج گفت: ۳۴۰ کیلومتر مترو در کشور با بیش از ۲۳۰ ایستگاه راه اندازی شده و حدود ۲۰۰ کلیومتر با ۱۳۷ ایستگاه جزء مصوبات دولت سیزدهم است که بخش عمده آنها در این دوره محقق خواهد شد.

او می گوید: در طرح قطارشهری کرج ۲۲۰۰ میلیارد تومان از سوی دولت تامین اعتبار شده که ۶۰۰ میلیارد تومان آن مربوط به امسال بوده و تزریق اعتبار برای سال آینده نیز در دستور کار قرار دارد.

وحیدی گفت: توسعه حمل و نقل ریلی در کشور بسیار حائز اهمیت و باید برای برون رفت از ترافیک های درون و برون شهری لازم و ضروری است.

او می گوید: در زمینه رشد صنعتی و رشد صادرات آمار بسیار خوبی داریم و این ها نشان دهنده توسعه و رشد اقتصادی ما به رغم همه تحریم ها است.

وزیر کشور گفت: کشور درحال حرکت رو به جلو است و مردم سرافراز ما در بیست و دوم بهمن حماسه نوعی آفریدند که نقطه عطفی بود و از پرکشیدن ملت در اوج جدیدی در تقابل  با توطئه دشمن است.

وحیدی گفت: مردم نشان دادند که باوجود سختی ها و توطئه های دشمن، پایدارانه در مسیر هستند و هیچ چیز نمی تواند اراده آنان را متوقف کند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن تلاش دارد چیزی غیر از این را القا کند و القای سوء داشته باشد اما دولت در صحنه است و فعالیت های سازندگی و اقتصادی با سرعت دنبال می شود اما دشمن نمی خواهد که مردم این ها را بدانند.

وزیر کشور گفت: دشمن در اغتشاشات ناکام ماند و می خواهد فشار خود را در بخش های دیگری از جمله اقتصاد و صنعت ایجاد کند اما ملت ما با وحدت و همدلی این را هم ناکام می گذارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.