دستگیری ۱۲۲ سارق و مالخر در طرح تشدید مبارزه با سرقت در کردستان

فرمانده انتظامی کردستان گفت: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با سرقت در استان، ۱۲۲ سارق و مالخر دستگیر و ۴۲ دستگاه خودرو مسروقه کشف شد.

سردار علی آزادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار داشت: در راستای طرح تشدید مبارزه با سرقت در استان که از ۲۶ بهمن تا ۵ اسفند ادامه داشت، ۱۲۲ نفر سارق و مالخر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه در طرح مذکور ۴۲ دستگاه خودرو مسروقه کشف شد، خاطرنشان کرد: هم چنین تعدادی موتورسیکلت و اموال مردم نیز کشف شد که به موقع به مردم بازگرداند می‌شود.

او با اشاره به اینکه طرح‌های نظارت بر سرقت مستمر است، اضافه کرد: اجرای این طرح‌ها در بعضی ایام تشدید می‌شود، ضمن اینکه در شهرستان‌ها با استفاده از کارکنان پلیس تخصصی تمام اقدامات در راستای مقابله و تشدید مبارزه با سارقین و اموال منقول و غیرمنقول استمرار و در دستور کار قرار دارد.

سردار آزادی با بیان اینکه ۵۸ درصد سرقت‌ها در مرکز استان به وقوع پیوسته است، اذعان کرد: جهت استمرار این طرح و در راستای ناامن کردن محیط برای سارقین ۱۰ روز ادامه خواهد داشت.

فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه رسانه‌ها و مردم می‌توانند بیشترین نقش را در مقابله با سرقت داشته باشند، یادآور شد: رسانه‌ها با آموزش همگانی و مردم نیز با اقدامات پیشگیرانه می‌تواند عرصه را بر سارقین تنگ کنند.

او گفت: با توجه به نزدیکی به ایام نوروز، طرح تشدید مقابله با مواد محترقه نیز اجرا و ۴ میلیون مواد محترقه در سطح استان کشف و ضبط شد.

سردار آزادی تاکید کرد: با افرادی که بخواهند در ایام عید و چهارشنبه آخر سال با اقدامات خطرناک آسایش مردم را به هم زنند و ناامنی ایجاد کنند، برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.