تبدیل کیش به مرکز رویداد‌های ورزشی؛ ۴زمین فوتبال با استاندارد‌های اروپا ایجاد شد

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش گفت: با توجه به ظرفیت خاص این منطقه، جزیره کیش می‌تواند به مرکز فعالیت رویداد‌های ورزشی کشور تبدیل شود.

سعید پورزادی در حاشیه رقابت‌های تنیس فیوچرز کیش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ظرفیت جزیره کیش در بخش‌های مختلف خاص است. همواره گفته‌ایم در این سازمان سیاست گذاری داشته‌ایم تا کیش را هم در کشور و هم در عرصه بین‌المللی به مرکز رویداد‌های ورزشی تبدیل کنیم، زیرا زیرساخت خوبی داریم که از بخش دولتی گرفته تا خصوصی، سرمایه گذاری خوبی در آن انجام شده است.

وی ادامه داد: در خصوص توسعه فضا‌های ورزشی در این جزیره، بودجه خوبی اختصاص داده‌ایم. در ابتدای امسال شاهد به بار نشستن زحمات همکاران بودیم و امروز هم شاهد حضور ۵۰۰ ورزشکار در این مسابقات هستیم. پس از یک دهه نیز رقابت‌های تنیس فیوچرز در کیش برگزار شد. در جزیره کیش علاوه بر تنیس، زیرساخت‌های خوبی در رشته‌های فوتبال، اسکواش و سایر رشته‌ها فراهم شده است.

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش در خصوص ساخت و ساز‌ها برای رشته فوتبال و جام جهانی نیز گفت: در این خصوص ماموریت خاصی به جزیره کیش داده شد. در بخش فوتبال و جام جهانی زیرساخت‌ها تکمیل و اجرایی شد. اولین زمین هیبریدی اوایل مهرماه امسال در این جزیره به بهره‌برداری رسید. در این خصوص در مدت ۶ ماه در مجموع ۴ زمین چمن توسط مهندسان داخلی و با استاندارد‌های روز اروپا ایجاد شد.

پورزادی همچنین به برگزاری مسابقات چهارجانبه فوتبال نیز پرداخت و گفت: در این خصوص هماهنگی‌هایی با رییس فدراسیون فوتبال و برنامه ریزی لازم صورت گرفته است. از برنامه‌های دیگر ما در جزیره کیش می‌توان به ایجاد و توسعه گردشگری اشاره کرد که امیدواریم شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار