انتظاری: بیرانوند با مهار پنالتی باعث برد پرسپولیس شد/ مصاحبه های یحیی حاشیه ساز شده بود

مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بیرانوند با مهار پنالتی توانست سرخپوشان را در بازی با تیم نفت مسجد سلیمان نگه دارد.

سهراب انتظاری مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره برد این تیم برابر تیم نفت مسجد سلیمان در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: پرسپولیسی‌ها بعد از بازی سختی که با سپاهان انجام دادند از لحاظ بدنی تحلیل رفته بودند، اما ریکاوری خوبی داشتند و بازی حساب شده‌ای ارائه کردند.  

او ادامه داد: بازی با نفت مسجد سلیمان سخت بود چرا که این تیم در انتهای جدول حضور دارد و به برد این بازی نیاز مبرم داشت، اما تیم پرسپولیس بعد از گرفتن پنالتی از سوی بیرانوند به بازی برگشت و بعد از آن بازی را در اختیار گرفت و تیم نفت مسجد سلیمان حرفی برای گفتن نداشت.  

عبدی در باد گل خود برابر نفت مسجد سلیمان نخوابد 

انتظاری درباره گلزنی عبدی بعد از مدت‌ها در این بازی گفت: بار‌ها گفته ام که عبدی باید قدر موقعیت‌ها را بداند، زیرا که فرصت گلزنی کمی برایش فراهم می‌شود. به نظرم جایگاهش این نیست که فقط ۱۰ دقیقه بازی کند و باید او خودش را نشان بدهد تا  کادر فنی از او به عنوان بازیکن فیکس  و ثابت بهره ببرد. او بعد از مدت‌ها پایش به گلزنی باز شد، اما نباید در باد این گل بخوابد و باید بیشتر تلاش کند تا بتواند به مهره تاثیرگذار پرسپولیس تبدیل بشود.  

پریرا هنوز نتوانسته قابلیت خود را نشان بدهد 

مهاجم سابق پرسپولیس درباره عملکرد پریرا مهاجم برزیلی پرسپولیس گفت: او در ۲، ۳ دیدار اخیر بازی کرده است، اما چیزی از او ندیدیم که توانایی اش را نشان بدهد. شاید فوتبال ایران را نیم شناسد و یا اینکه بدنش آماده نیست که نتوانسته خودش را نشان بدهد. امیدوارم در بازی‌های آینده بتواند قابلیت خود را به نمایش بگذارد.  

حضور در اروپا در روند دروازه بانی بیرانوند تاثیرگذاشته است 

انتظاری درباره عملکرد بیرانوند در این بازی گفت: بیرانوند ارکان اصلی و ستون تیم پرسپولیس است. او ۲ سال در اروپا بوده و تغییر محسوسی داشته و در روند دروازه بانی اش تاثیر گذاشته و پخته‌تر شده است. بازیکنان به عنوان بزرگتر می‌توانند به بیرانوند تکیه کنند و تیم‌ها به راحتی نمی‌توانند به این گلر گل بزنند و نه تنها پرسپولیس بلکه باید فوتبال ملی هم به داشتن چنین دروازه بانی به خود ببالد که گلزی آماده و باتجربه در اختیار دارد. اگر سرخپوشان بهترین دفاع لیگ را در اختیار دارند یکی از دلایلش حضور بیرانوند درون دروازه است که گل نمی‌خورد.  

یحیی گل محمدی باید صبور باشد 

او درباره اینکه یحیی گل محمدی مدتی است که در نشست‌های خبری شرکت نمی‌کند و سکوت اختیار کرده است، گفت: به نظرم اگر پرسپولیس ۳، ۴ هفته خوب بازی نمی‌کرد به خاطر این بود که مصاحبه‌های یحیی باعث شده بود که این تیم وارد حاشیه شود. با شناختی از گل محمدی دارم او باید صبور باشد تا حاشیه وارد تیمش نشود. اگر همین روش را ادامه بدهیم به طور حتم صدر جدول را از سپاهان پس می‌گیریم و قهرمان می‌شویم.  

هر بازی حکم فینال برای پرسپولیس را دارد 

انتظاری درباره اینکه تیم پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود، گفت: ۹ بازی تا پایان لیگ مانده است که هر بازی حکم فینال را دارد. برد برابر سپاهان به عنوان مدعی قهرمانی در جام حذفی روحیه بازیکنان را بالا برده است و مشاهده کردیم که ۳ گل به تیم نفت مسجد سلیمان زدند و گل‌های بیشتری هم می‌توانستند به ثمر برسانند. اگر همین روند را در بازی‌های بعدی داشته باشیم به طور حتم شانس زیادی برای قهرمانی خواهیم داشت.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار