هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال؛

فولادی ها با مربی اسپانیایی به دنبال شکار قوهای انزلی

تیم فوتبال فولاد خوزستان در بازی پایانی هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال روز چهارشنبه پذیرای تیم فوتبال ملوان بندر انزلی است.

مسابقات هفته بیست و یکم فوتبال روز چهارشنبه با انجام یک دیدار به پایان می‌رسد و تیم فولاد خوزستان به مصاف تیم فوتبال ملوان بندر انزلی می‌رود.

فولادی‌ها در حالی به مصاف قو‌های سپید انزلی می‌روند که جواد نکونام قبل از بازی با الهلال عربستان این تیم را ترک کرد و به تهران بازگشت و آن‌ها با حمید رجبی سرمربی موقت خود با وجود باخت برابر حریف عربستانی خود، اما بازی خوبی را ارائه کردند و به نوعی بازنده سربلند در این بازی بودند.  

البته حمید رجبی بعد از بازگشت به تهران استعفا کرد و مدیران باشگاه تصمیم گرفتند که مانوئل مربی اسپانیایی به طور موقت هدایت تیمشان را در بازی با تیم ملوان بندر انزلی برعهده بگیرد تا سرمربی جدیدی برای تیم خود انتخاب کنند.   

فولادی‌ها در وضعیت خوبی به سر نمی‌برند وبا ۲۴ امتیاز در رتبه نهم جدول رده بندی قرار دارند. آن‌ها تاکنون ۳ باخت متوالی داشتند و قصد دارند با حمایت هواداران خود  برابر قو‌های سپید انزلی به برتری دست یابند تا  روند  ناکامی‌های خود را قطع کنند.  

در آن طرف، تیم ملوان با باخت برابر تیم استقلال از جام حذفی کنار رفته است و تمرکزش را برای بازی‌های لیگ برتر گذاشته تا در این رقابت‌ها جایگاه خوبی به دست آورد.  

شاگردان زارع به دنبال این هستند تا چهارمین باخت متوالی فولاد را در اهواز رقم بزنند، اما کار سختی برابر هواداران خونگرم حریف دارند.  

ملوانی‌ها در بازی رفت توانستند تیم فولاد را در انزلی ۳ بر یک شکست بدهند و آن‌ها می‌خواهند این برد را تکرار کنند و چند پله در جدول رده بندی صعود کنند.  

مانوئل سرمربی موقت فولاد کار سختی برای انسجام بخشیدن به تیم فولاد دارد و باید دید او از عهده این کار برمی آید یا نه!

جواد نکونام سرمربی مستعفی فولاد در بین لیست اعلامی برای هدایت تیم ملی فوتبال است و او به همراه فرهاد مجیدی هنوز انصراف ندادند و باید دید چه اتفاقی روی نیمکت تیم ملی رخ می‌دهد.  

همچنین علیرضا منصوریان گزینه جدی برای هدایت تیم فوتبال فولاد خوزستان به شمار می‌آید و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد او به عنوان سرمربی این تیم اهوازی انتخاب می‌شود.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار