آغاز اجرای ۶ مدرسه خیرساز در چادگان و خمینی شهر

به همت خیران چهار واحد آموزشی در چادگان و دو واحد در خمینی شهر ساخته می‌شود.

محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه احداث ۴ واحد آموزشی با مشارکت خیران مدرسه‌ساز در چادگان گفت: این شهرستان یکی از ۴ منطقه استان است که نیاز به توجه ویژه در امور زیرساختی آموزشی دارد.


او یادآور شد: چادگان را به مناطق تفرجگاهی آن می‌شناسند؛ این در حالی است که خود شهر و روستا‌های اطراف آن از محرومیت رنج می‌برند و در حوزه آموزشی هم نیاز است تا طرح‌های دیگری هم اجرا شود.


بر اساس تفاهم نامه امضا شده، قرار است ۴ واحد آموزشی شامل مدرسه خیرساز شش کلاسه در شهر رزوه ویژه مقطع متوسطه اول، مدرسه خیرساز هفت کلاسه روستای معروف آباد که یک کلاس آن به دانش‌آموزان استثنایی اختصاص دارد، مدرسه شش‌کلاسه در چادگان وکارگاه آموزشی فنی مدرسه حمزه سیدالشهدای رزوه با مشارکت خیران در چادگان ساخته شود.

در خمینی شهر هم ساخت دو مدرسه خیرساز با ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.


توکلی مدیر آموزش و پرورش شهرستان خمینی شهر گفت: یک هنرستان ۹ کلاسه به مساحت ۱۶۰۰ مترمربع در منظریه و یک دبستان به مساحت ۸۰۰ مترمربع در محله قرطمان به همت حاج محسن معظمی پور خیر خمینی شهری ساخته می‌شود.
به گفته او، شهرستان خمینی شهر با داشتن حدود ۶۰ هزار دانش آموز، نزدیک به ۲۰۰ مدرسه دارد که ۳۴ درصد آن فرسوده و ۷۰ درصد دو نوبته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.