نخستین برد ایران در مسابقات قهرمانی کبدی جوانان جهان

تیم‌های کبدی ایران، پاکستان، بنگلادش، عراق و چین تایپه در مسابقات روز نخست قهرمانی کبدی جوانان جهان در ارومیه حریفان خود را شکست دادند.

در روز نخست مسابقات کبدی جوانان جهان تیم‌های کبدی ایران، پاکستان، بنگلادش، عراق و چین تایپه در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه، مقابل حریفان خود پیروز شدند تا گام نخست را محکم بردارند.

صبح امروز در نخستین بازی مسابقات کبدی قهرمانی جوانان جهان  تیم‌های کبدی جوانان چین تایپه و اوگاندا از گروه نخست مقابل هم صف آرایی کردند که تیم چین تایپه با نتیجه نزدیک ۴۲ بر ۴۰ از سد تیم اوگاندا گذشت؛ در این گروه ایران هم حضور دارد.

در دیدار دوم هم از سری رقابت‌های گروه B، عراق به مصاف کنیا رفت و توانست با نتیجه ۵۶ بر ۳۹ مقابل نایب قهرمان و شگفتی ساز اولین دوره این رقابت‌ها به برتری برسد.

تیم مدعی بنگلادش هم در سومین دیدار صبح روز نخست بازی‌ها به مصاف تایلند رفت و با ارائه یک بازی برتر، این تیم را با نتیجه ۶۹ بر ۴۸ شکست داد؛ هند دیگر تیم حاضر در گروه C است.

بعد از ظهر امروز نیز تیم پاکستان توانست با بیست امتیاز اختلاف تیم نپال را با نتیجه ۶۱ بر ۴۱ پشت سر بگذارد.

تیم قدرتمند ایران، بازی پنجم امروز را بعد از مراسم افتتاحیه مسابقات کبدی جوانان جهان در مقابل برنده اولین بازی امروز ارائه کرد و توانست تیم چین تایپه را با قدرتمندی و با اختلاف امتیاز بیشتر با نتیجه ۶۲ بر ۲۵ شکست دهد.

با این نتیجه ایران با یک برد در صدر گروه اول قرار گرفت و چین تایپه با یک برد و یک باخت دوم شد؛ اوگاندا هم بدون برد در رده سوم جدول گروه قرار دارد.

تیم‌ ملی جمهوری اسلامی ایران فردا چهارشنبه از ساعت ۱۸ به مصاف اوگاندا خواهد رفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.