سرمربی تیم والیبال بانوان شهر تهران

انگیزه ادامه بازیهای لیگ برتر را نداریم/ به خاطر والیبال یک میلیون و سیصد هزار تومان جریمه شدم

نسرین خزانی گفت: متاسفانه ما در شرایط بسیار بحرانی و بد به سر می بردیم.

نسرین خزانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به خاطر فقر مالی و مشکلات مختلف حاکم در تیم چهار نفر از بهترین بازیکنان مستعد خود را از دست داده ام. دلایل آنها برای عدم همکاری با این تیم بسیار منطقی و موجه است .

وی تصریح کرد: با توجه به کمبود مالی ما برنامه های تمرینی بدن سازی نداریم و این امر عامل بروز مصدومیت های عدیده در میان شاگردانم شده است ما حتی بودجه کافی برای مداوای مشکلات جسمانی بازیکنان هم نداریم.

خزانی گفت: در ابتدای شروع مسابقات به هیچ عنوان پیش بینی نمی کردم که شرایط تیم من به این روزها و وضعیت کشیده شود و با هیجان و انرژی خاصی برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کردم ولی متاسفانه به هیچ عنوان انگیزه ادامه حضور در بازیها را ندارم.

وی گفت: من برای حضور در تمرینات و هدایت تیم از سوی راهنمایی و رانندگی مبلغ یک میلیون و سیصد هزار تومان جریمه شده ام این امر در حالی است که این تلاش ما هیچ گونه بازدهی ندارد من تاوان کاری را باید بدهم که حتی یک ریال هم سود مالی نداشته است.

وی یادآور شد: در حال حاضر من به عنوان سرمربی به مسئولان فدراسیون والیبال ،هیئت والیبال استان تهران بدهکار هستم و هیچ کس به عنوان حامی مالی برای رفع این مشکلات وجود ندارد./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار