پرداخت ۳ هزار ۱۰۰ فقره تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در کبودراهنگ

فرماندار شهرستان کبودراهنگ گفت: از ابتدای سال تاکنون ۳ هزار و ۱۰۰ فقره تسهیلات ازدواج و فرزندآوری از سوی بانک‌های عامل این شهرستان پرداخت شده است.

مسلم غلامی در ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان کبودراهنگ، افزود: از این تعداد تسهیلات پرداخت شده طی امسال ۱۶۰۰ فقره از تسهیلات به ازدواج و ۱۵۰۰ فقره به تسهیلات فرزندآوری اختصاص داشته است.

او گفت: با توجه به در پیش رو بودن ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان و نیمه شعبان ولادت حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) برنامه ریزی برای برگزاری برنامه‌هایی شاد و درخور شان مردم به ویژه جوانان شهرستان ضرورت دارد.

فرماندار شهرستان کبودراهنگ همچنین از افزایش دو برابری کسب مقام‌های استانی، کشوری و جهانی شهرستان در رشته‌های مختلف ورزشی خبر داد و گفت: کسب این تعداد رتبه‌های ورزشی در رشته‌های مختلف شهرستان به ۱۵ نفر رسیده است.

غلامی در ادامه با اشاره به راه اندازی مرکز مشاوره خانواده و جوانان این شهرستان به همت سپاه ناحیه و خیران گفت: اهداف ستاد ساماندهی امور جوانان ارتباط تنگاتنگ مسئولان با جوانان، شناخت دغدغه‌های آنها، بررسی و کاهش آسیب‌های اجتماعی و پیگیری وضعیت اشتغال و مشکلات جوانان است که برای تحقق این امر مهم گروه مشاوران جوان این شهرستان متشکل از مشاور جوان فرماندار، ادارات و تعدادی از نخبگان و جوانان تشکیل شده است.

برچسب ها: ازدواج ، فرزندآوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.