مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: پایانه‌های اصفهان برای استقبال و بدرقه آرام و امن مسافران نوروزی آماده می‌شوند.

ابوالفضل توکلی مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با اشاره به طرح استقبال از نوروز ١۴٠٢ گفت: ستاد ویژه ایام نوروز با هدف ایمنی سفر و آسودگی خاطر مسافران تشکیل شده و تلاش می‌کنیم با برگزاری جلسات و بکارگیری مشاور و ناظران برای بهبود کیفیت و بهداشت مواد غذایی و اجرای برنامه‌های فرهنگی برنامه ریزی و اقدام کنیم.

او اجرای برنامه‌های فرهنگی و جشن نوروزی، موسیقی سنتی اصفهان، برپایی نمایشگاه‌های هنر دستی، اصفهان شناسی، استقرار باجه معرفی مکان‌های رفاهی و تفریحی شهرداری اصفهان، مجموعه فرهنگی مذهبی تخت فولاد و مجموعه‌های تفریحی ناژوان، استقرار ایستگاه گردشگری برای اتوبوس بازدید مسافران و گردشگران از برنامه‌های نوروزی برای مسافران است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان در مورد آراستگی و زیبای منظر پایانه‌ها هم بیان کرد: استراحتگاه بانوان راننده در هتل پایانه صفه و آقایان راننده در پایانه کاوه و صفه آماده شده است.

به گفته توکلی، اقدامات عمرانی، مرمت و زیباسازی نمازخانه‌ها، گلخانه‌ها و بازسازی سرویس‌های بهداشتی پایانه کاوه و برپایی سفره‌های هفت سین و بهبود کیفی فضای سبز با کاشت بیش از ۱۱ هزار گل فصل و دائم، رنگ آمیزی جداول، نرده‌ها و مبلمان شهری به مساحت ۲۰ هزار متر مربع و خط کشی ترافیکی پایانه‌ها از دیگر اقدامات برای نوروزی کردن چهره پایانه‌ها و خدمات رسانی بهتر به مسافران است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.