تسهیل رفع موانع تولید ۱۰ واحد صنعتی در چهارمحال و بختیاری

موانع تولید ۱۰ واحد صنعتی استان چهارمحال و بختیاری بررسی و برای رفع آن مصوباتی تنظیم شد.

در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مشکلات مربوط به واحد‌های فعال در حوزه بسته‌بندی نمک، بسته‌بندی حبوبات، سیم و کابل، ذوب و ریخته‌گری، شن و ماسه، تولید روغن خوراکی و زغال مطرح و برای رفع این مشکلات که بیشتر آن مربوط به تسهیلات بانکی بود مصوباتی با حضور اعضای ستاد، تولیدکننده و دستگاه مربوطه تنظیم شد.

محمدکاظم منزوی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری در این نشست با تاکید بر هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های استان بر رفع مشکلات و موانع تولید در استان، اظهار داشت: باید از همه ظرفیت‌های استان در راستای رفع مشکلات واحد‌های صنعتی و رونق تولید در استان بهره گرفت.


بیشتر بخوانید


محمدکاظم منزوی افزود: دولت سیزدهم اهتمام ویژه‌ای نسبت به رفع موانع تولید و کمک به واحد‌های بخش خصوصی برای رونق اشتغال در کشور دارد و این مهم نیز در استان به طور جدی پیگیری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تولیدکنندگان جهادگران عرصه اقتصاد هستند و با کار و سرمایه خود نه تنها در راستای رشد و توسعه کشور گام برمی‌دارند بلکه از این طریق برای جوانان بسیاری اشتغالزایی می‌شود از همین رو باید تا می‌توان از بخش تولید و سرمایه‌گذاران این حوزه حمایت کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.