آغاز طرح سفر‌های دریایی ویژه نوروز از ۲۵ اسفند

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: طرح سفر‌های دریایی ویژه نوروز ۱۴۰۲ از ۲۵ اسفند آغاز می‌شود و تا ۱۵ فروردین ادامه خواهد داشت.

حسین عباس‌نژاد در نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر‌های دریایی استان هرمزگان با بیان اینکه ارتقای ایمنی سفر‌های دریایی نیازمند مشارکت همه ارگان‌های دریایی است، گفت: طرح سفر‌های دریایی ویژه نوروز ۱۴۰۲ از ۲۵ اسفند آغاز می‌شود و تا ۱۵ فروردین ادامه خواهد داشت.

عباس نژاد گفت: هزار و ۸۰۰ نفر شامل خدمه شناورها، بازرسان، کارکنان برج‌های کنترل، مسئولان بنادر، پرسنل پشتیبانی و عملیاتی و شرکت‌های همکار آماده خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران هستند.

او با اشاره به فعال شدن ۸۶ فروند شناور مسافری و لندینگ کرافت در مسیر‌های دریایی استان گفت: ۳۷ فروند شناور با ظرفیت ۳ هزار و ۹۹۳ صندلی مسافران و گردشگران را در مسیر بندرعباس به جزایر قشم، هرمز، بوموسی و بالعکس جا به جا می‌کند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با بیان اینکه ۱۲ مسیر مجاز برای تردد گردشگران به جزایر در نظر گرفته شده است،گفت: نیرو‌های دریابانی با شناور‌های غیر مجاز برخورد می‌کنند و نیرو‌های امدادی هم در بنادر و اسکله‌های استان مستقر می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.