واگذاری ۳۷۱ واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری

۳۷۱ واحد مسکن مددجویی در استان چهارمحال و بختیاری واگذار شده است.

امروز یکشنبه ۱۴ اسفندماه ۱۴۰۱ همزمان با سراسر کشور و در آیینی استاندار چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئولین استانی، ۳۷۱ واحد مسکونی ویژه مددجویان استان به خانوار‌های تحت پوشش این استان واگذار شد.

غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری در این آیین اظهار داشت: تامین مسکن برای خانوار‌های نیازمند و تحت پوشش اقدام ارزشمندی است که می‌طلبد با جذب بنیاد‌های خیریه و همچنین کمک‌های مردمی بیش از پیش در این راستا گام برداشت.

وی افزود: در دولت سیزدهم تلاش شده تا با مشارکت و هم‌افزایی دستگاه‌های مرتبط و همچنین در قالب طرح نهضت ملی مسکن به بخشی از نیاز‌های موجود پاسخ داده شود.


بیشتر بخوانید


فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری نیز در این آیین از تحویل ۵۰۰ واحد مسکونی به مددجویان استان طی سال‌های گذشته خبر داد و گفت: همچنین در تفاهم نامه جدید قرار است ۴۰۰ واحد از سوی این نهاد احداث شود که تاکنون ۲۳۱ واحد آن آماده و به مددجویان واگذار شده است.

سردار علی محمد اکبری اضافه کرد: علاوه بر احداث، تعمیر و تجهیز خانه‌های مددجویی نیز در دستور کار سپاه استان قرار دارد و تاکنون اقدامات بسیاری در این خصوص انجام شده است.

جاسم محمدی مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست اظهار داشت: قرارگاه امام حسن (ع) از جمله نهاد‌هایی است که در استان اقدام به احداث مسکن برای مددجویان کرده و از ۳۱۶ واحدی که در حال احداث دارد تاکنون ۲۳۱ مورد آن تکمیل شده است.

وی افزود: بنیاد مستضعفان نیز ۸۳ واحد، یک شرکت صنعتی ۴۰ واحد و سپاه استان تعداد قابل توجهی مسکن در استان احداث و اکنون این واحد‌ها تحویل خانوار‌های زیر پوشش می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار