افزایش ظرفیت مشارکت حداکثری نخبگان برای ارتقای محتوایی

معاون صدا با اشاره به ظرفیت فناوری‌های نوین و شبکه‌های اجتماعی بر لزوم مشارکت حداکثری نخبگان در ارتقای محتوایی و هنری برنامه‌های این سازمان تاکید کرد.

بخشی‌زاده معاون صدا سازمان صدا و سیما با تاکید بر اینکه برای مشارکت حداکثری نخبگان و عموم مردم باید برنامه‌ریزی مستمر صورت پذیرد، گفت: با به کارگیری ظرفیت ‌های فناوری های نوین و شبکه های اجتماعی و طراحی خلاقانه و نوآورانه برای ارتقای محتوایی و هنری برنامه ها، با شبکه سازی و ایجاد ظرفیت می توان از مشارکت حداکثری نخبگان و عموم مردم بهره مند شد.

وی همچنین از ظرفیت سازی بر تعامل با سایر رسانه ها خبر داد و افزود: ظرفیت سازی برای تعامل با سایر رسانه ها اعم از تصویری، مکتوب و مجازی به منظور هم افزایی در تولید پیام و افزایش بیشتر مخاطبان از جمله وظایف محوله به دبیران شورای تخصصی معاونت صداست.

بخشی زاده با تاکید بر اینکه باید از افکار عمومی صیانت شود، خاطرنشان کرد: در برابر تحریکات و تبلیغات رسانه‌های بیگانه باید از افکار عمومی صیانت و از تاثیرپذیری آحاد مخاطبان از باورها و جهان بینی غیر دینی پیشگیری کرد.

وی گفت: همچنین؛ تلاش برای افزایش برنامه‌های تعاملی با مشارکت مخاطبان به منظور دریافت و تولید ایده های نو در طراحی و تولید برنامه و اهتمام ویژه به پشتوانه پژوهشی متقن در تولید برنامه ها با همکاری مدیریت پژوهش معاونت از دیگر اقداماتی که دبیران شوراهای تخصصی در معاونت صدا می بایست، پیگیر باشند.

بخشی زاده در پایان با بیان زمان تشکیل جلسات یادآور شد: جلسات شورا به صورت حضوری حداقل ماهی یک‌بار برگزار می شود، اما تعاملات به صورت مستمر در شبکه های اجتماعی داخلی به صورت برخط برقرار است. همچنین؛ خطوط رسانه ای، سیاست ها و اولویت های برنامه سازی از طریق گروه های تخصصی و میزهای پژوهشی توسط مدیران شبکه های متولی مدیریت و راهبری خواهد شد.

 

برچسب ها: نخبگان ، ارتقای کیفی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.