آمادگی حوزه ICT استان یزد در تعطیلات نوروز ۱۴۰۲

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد از آمادگی کامل حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان برای ارائه خدمات به مردم استان و مسافران نوروزی در تعطیلات نوروزی خبر داد.

محمدرضا پاکدل مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد در نشست شورای راهبری توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با اشاره به توسعه مستمر زیرساخت‌های ارتباطی و خدمات فناوری اطلاعات،گفت:  حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان برای حفظ پایداری زیرساخت‌های ارتباطی و ارائه خدمات فناوری اطلاعات به مردم استان، مسافران نوروزی و کسب و کار‌ها در تعطیلات نوروزی آمادگی کامل دارد.

او افزود: حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، آماده خدمت رسانی شبانه روزی به همه مردم در شهرها، جاده‌ها و روستا‌ها برای ارائه خدمات مخابراتی و اینترنت پرسرعت، بانکداری الکترونیک و دسترسی به سرویس‌های پستی و دفاتر پیشخوان می‌باشد.

پاکدل ادامه داد: کاربران می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه نارسایی از این حوزه شامل سرویس‌های ارتباطی، اینترنت، تلفن ثابت و همراه، خدمات پستی و دفاتر پیشخوان دولت با مراجعه به سامانه https://۱۹۵.cra.ir یا تلفن گویای ۱۹۵ شکایت‌های خود را ثبت کنند.

به گفته او، وضعیت شیفت‌های تعطیلات نوروزی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در سایت این اداره کل به آدرس yazd.ict.gov.ir اطلاع رسانی خواهدشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.