تمامی نیرو‌های ایثارگر در اردبیل تبدیل وضعیت شدند

معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: تمام نیرو‌های ایثارگر دستگاه‌های اجرایی استان تبدیل وضعیت شده و به استخدام رسمی درآمده اند.

میرکریم عبادی افزود: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل تمام پرونده‌های ارجاعی را در این زمینه مورد بررسی قرار داده و به همه آن‌ها پاسخی قانونی داده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل بیان کرد: نیرو‌هایی که مشکل قانونی نداشتند روند استخدام رسمی قطعی آن‌ها در دستگاه‌های اجرایی انجام شده و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

عبادی گفت: براساس قوانین ابلاغی ما در سال جاری تلاش کردیم تا در این زمینه به نحو مطلوب عمل کنیم که در سطح کشور نیز در ارزیابی‌های انجام شده شرایط مطلوب و جایگاه مناسبی را داریم.

آغاز ارزیابی‌های عمومی و تخصصی دستگاه‌های دولتی

او ادامه داد: شاخص‌های عمومی ارزیابی دستگاه‌های دولتی به صورت ملی ابلاغ شده و ما منتظر اعلام شرایط استانی هستیم تا ارزیابی دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل را از ابتدای سال آینده آغاز کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل بیان کرد: همه ساله براساس شاخص‌های عمومی و تخصصی دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان در استان اردبیل مورد ارزیابی قرار می‌گیرند تا از دستگاه‌های برتر در حوزه‌های مختلف تجلیل شود.

عبادی افزود: این ارزیابی در گروه‌های تولیدی و خدماتی، زیربنایی و توسعه زیرساخت، سلامت و رفاه اجتماعی، عمومی و قضائی و آموزشی و پژوهشی و فرهنگی انجام می‌شود تا دستگاه‌هایی که بالاترین امتیاز را در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی به دست آورند مورد تجلیل و تکریم قرار گیرند.

او تصریح کرد: از اوایل سال آینده این ارزیابی‌ها انجام می‌شود تا در نهایت شهریورماه در قالب جشنواره شهید رجایی از دستگاه‌های برتر استان اردبیل در حوزه‌های مختلف تجلیل و تقدیر شود.

مجوز استخدام در آموزش و پرورش و علوم پزشکی صادر شده است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل از مراحل ثبت نام داوطلبان برای استخدام در آموزش و پرورش خبر داد و اظهار کرد: هشتم اردیبهشت ماه سال آینده استخدام ۲۸ هزار نفر نیرو در آموزش و پرورش انجام می‌شود.

عبادی خاطرنشان کرد: مراحل ثبت نام آغاز شده و داوطلبان باید با مراجعه به سایت اعلام شده مراحل ثبت نام خود را انجام دهند تا در سال آینده مراحل استخدام آن‌ها اعم از آزمون، مصاحبه و گزینش انجام شود.

او سهمیه استان اردبیل را در استخدام آموزش و پرورش ۲۷۱ نفر اعلام کرد و گفت: این تعداد نیرو در گروه آموزش و پرورش استثنایی و مقطع ابتدایی پذیرفته شده و جذب مدارس خواهند شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل افزود: مجوز استخدام ۲۵ هزار نفر نیز در وزارت بهداشت و درمان گرفته شده که از این تعداد سهمیه استان اردبیل در رشته‌های علوم پزشکی استخدام ۶۴ نفر است.

عبادی ادامه داد: براساس قانون در مشاغل عمومی و پشتیبانی به ازای هر سه نفر خروجی امکان جذب یک نفر وجود دارد و در مشاغل حاکمیتی معادل خروجی این نیرو جذب نیر در دستور کار دستگاه‌های اجرایی است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار