آمادگی سپاه و بسیج فارس برای کمک به دستگاه‌های خدمت رسان در ایام نوروز

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: تسهیل خدمت رسانی به مسافران نوروزی در شهر شیراز و میزبانی شایسته از آنان باید بعنوان یک اولویت مهم مدنظر مسئولان این شهر قرار داشته باشد.

سردار بوعلی در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز ضمن تاکید بر اهمیت ارتقاء سطح همکاری بین دستگاه و نهاد‌ها در استان فارس، گفت: مدیریت شهری و خدمت رسانی به شهروندان در شیراز بعنوان یکی از کلانشهر‌های کشور یک مسئولیت حساس و دارای پیچیدگی‌های فراوانی است که نیازمند روحیه جهادی و تلاش خستگی ناپذیر است.

او با اشاره به اینکه شیراز در ایام پیش رو میزبان خیلِ عظیمی از مسافران نوروزی خواهد بود، گفت: تسهیل خدمت رسانی به مسافران نوروزی در شهر شیراز و میزبانی شایسته از آنان باید بعنوان یک اولویت مهم مدنظر مسئولان این شهر قرار داشته باشد.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه سپاه و بسیج برای کمک به مجموعه شهرداری و شورای شهر آمادگی کامل دارند، گفت: با توجه به میزبانی شهر شیراز از مسافران نوروری سراسر کشور، ظرفیت بسیار خوبی در مجموعه بسیج فارس وجود دارد که در عرصه‌های مختلف از تامین امنیت و تسهیل اسکان گرفته تا امور فرهنگی و ... با مجموعه شهرداری شیراز همکاری کنند.

سردار بوعلی با تاکید بر اهمیت توجه هر چه بیشتر مسئولان کلانشهر شیراز به مناطق و محلات کم برخوردار، گفت: قرارگاه حضرت احمد بن موسی «علیه السلام» سپاه فجر با همکاری بسیج سازندگی فارس و سایر نهاد‌ها و دستگاه‌های مسئول نظیر شهرداری طرح‌های موثری در راستای محرومیت زدایی از مناطق و محلات حاشیه شیراز در دست اجرا دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار