اصرار پاری سن ژرمن برای جذب زیدان

پاریسی‌ها با وجود به بن‌بست خوردن چندین باره مذاکرات خود با زیدان، بار دیگر برای جلب رضایت او در تلاش هستند.

پاری‌سن‌ژرمن در حال کار روی یک پروژه جدید است که بتواند به قهرمانی سال آینده چمپیونزلیگ منجر شود یا حداقل این تیم را تا مراحل بالاتر پیش ببرد؛ اتفاقی که طی دو فصل اخیر با حذف در مرحله یک هشتم نهایی محقق نشده است. حفظ کیلیان امباپه، اولین اولویت این پروژه است، اما تردید‌های زیادی در خصوص ادامه همکاری با کریستوف گالتیه نیز وجود دارد.

حالا سوال اینجاست که در صورت پایان کار سرمربی فعلی، هدایت پروژه جدید را چه کسی به عهده خواهد داشت؟ این مربی تا پایان سال ۲۰۲۴ با پاریسی‌ها قرارداد دارد، اما به نظر نمی‌رسد با نتایج اخیر به ویژه پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا شانس چندانی برای فصل آینده داشته باشد.

رویای هواداران پاری‌سن‌ژرمن و مدیران فرانسوی و قطری این باشگاه برای نیمکت سال آینده کسی نیست جز زین‌الدین زیدان که در این چند وقت اخیر نامش بار‌ها به عنوان گزینه تیم ثروتمند شهر پاریس مطرح شده است.


پاریسی‌ها با وجود به بن‌بست خوردن چندین باره مذاکرات خود با زیدان، بار دیگر برای جلب رضایت او در تلاش هستند. بر اساس ادعای مارکا این بار بیش از همیشه احتمال توافق طرفین وجود دارد. البته هنوز زیدان موضع قطعی خود را اعلام نکرده و همه در انتظار جواب او هستند.

زین‌الدین زیدان بعد از ترک رئال مادرید در سال ۲۰۲۱ قصد بازگشت به عرصه مربیگری با تیم ملی فرانسه را داشت. این تصمیم، اما با تمدید قرارداد دیدیه دشان تا سال ۲۰۲۶ محقق نشد تا زیزو بار دیگر گزینه‌های باشگاهی را مورد بررسی قرار دهد؛ اگرچه گزینه‌های باشگاهی مطلوب او نیز خیلی محدود هستند.

البته بازگشت به اسپانیا و نشستن روی نیمکت رئال مادرید هم یک احتمال دیگر برای آینده زیدان است. روابط او با باشگاه رئال نسبت به دوران بعد از جدایی‌اش خیلی بهتر شده و برنابئو همچنان خانه فوتبالیست سابق فرانسوی محسوب می‌شود. ماجراجوئی سوم در مادرید را می‌توان جدی‌ترین گزینه زیزو بعد از پاریس دانست.


البته در حال حاضر هنوز جایگاه کارلو آنچلوتی در رئال مستحکم است و صحبتی از تغییر نیست. یوونتوس، باشگاهی که زیدان در آن توپ زده، مقصد احتمالی دیگر این مربی جوان است و حضور در لیگ برتر و بوندسلیگا به دلیل مشکلات زبانی میسر نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار