آیت‌الله دری نجف‌آبادی:

دشمن در جبهه توطئه و نیرنگ به مقابله با ملت بزرگ ایران آمده است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: دشمن پس از ناتوانی در عرصه نظامی توطئه و نیرنگ روی آورده است.

آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های نماز جمعه اراک گفت: دشمن پس از ناتوانی رویارویی در عرصه نظامی در جبهه توطئه و نیرنگ به میدان مقابله با ملت بزرگ ایران آمده است.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: حوادث ماه‌های اخیر این مهم را به خوبی اثبات کرد که دشمن با حمایت از تجزیه طلبان و آشوبگران تمامیت ارضی کشور و آرامش و آسایش مردم را هدف گرفته است. 

او اضافه کرد: این توطئه دشمن هم با هوشیاری و آگاهی مردم و تلاش مجاهدانه دستگاه‌های امنیتی، نظامی و انتظامی شکست خواهد خورد.

امام جمعه اراک ضمن تشریح ظرفیت‌های عظیم صنعتی کشور و استان مرکزی بیان کرد: ضرورت دارد همه بخش‌های نظام پولی و بانکی و مسئولان و تصمیم گیران با حمایت همه جانبه از بخش تولید و استفاده از ظرفیت‌های ۱۰۰ درصدی تولید و اشتغال برای شکوفایی هرچه بیشتر اقتصاد و حل مشکلات معیشتی مردم تلاش کنند.

او گسترش صنایع پایین دستی برای تولید محصولات نهایی با ارزش افزوده بالا از نفت و مشتقات نفتی را از مهمترین ارکان اقتصاد مقاومتی دانست. 

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی گفت: متخصصان استان با تولید دارو از نفت گام موثری در تکمیل چرخه تولید محصول ارزشمند از نفت و حفظ زنجیره ارزش اقتصادی نفت برداشتند که باید در تولید سایر محصولات به عنوان الگو مورد توجه قرار گیرد.

 آیت الله دری نجف آبادی دستاورد‌های اخیر دفاعی کشور به خصوص در حوزه دریا و رزم دریایی را هم یادآور شد و افزود: صنعت دفاعی کشور در شرایط تحریم و فشار دشمنان به اوج بالندگی و شکوفایی رسیده و با دستیابی متخصصان صنعت دفاعی به تکنولوژی‌های روز دنیا ایران امروز ایرانی قوی و خودکفا است.

خطیب جمعه اراک عفاف و حجاب، مقام زن و خانواده را از ارزشمند‌ترین ارزش‌های ایران اسلامی دانست و گفت دشمن با هجمه همه جانبه به این ارزش‌های رفیع اسلامی و انسانی قصد دارد بی بند و باری و بی عفتی را که میراث نگین غرب به خصوص آمریکا و اسرائیل جنایتکار است در بین جوانان حاکم کند.

او ادامه داد: این هجمه فرهنگی باید با هوشیاری خانواده‌ها دستگاه‌های متولی فرهنگ مردم و مسئولان با دفاع همه جانبه از گوهر عفاف و حجاب پاسخ داده شود.

آیت الله دری در بخش دیگری از خطبه‌ها به فرا رسیدن بهار طبیعت و بهار قرآن هم اشاره کرد و گفت: ماه مبارک رمضان فرصت ارزشمند تقرب به خدا و انس با قرآن است و مردم و مومنان در این روز‌های پایانی سال باید با کمک به همنوعان و مشارکت در نیکوکاری و احسان در راه خدا خود را برای ورود به ماه پر خیر و برکت رمضان آماده کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.