کشف انواع مواد مخدردر مرز میرجاوه

فرمانده هنگ مرزی میرجاوه از کشف انواع مواد مخدر در مرز میرجاوه خبر داد.

سرهنگ ابوالفضل نظری اظهار داشت: مرزبانان با انجام اقدامات تخصصی اطلاعاتی از فعالیت باند قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی "چاهندو" شهرستان میرجاوه مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی در نوار مرزی را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی مرزبانی استان، مسیر‌های احتمالی تردد قاچاقچیان مشخص شد و در راستای مقابله با سوداگران مرگ، مرزبانان با اجرای کمین‌های هدفمند و اجرای طرح مهار منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و توانستند محموله موادمخدر را کشف کنند.

فرمانده هنگ مرزی میرجاوه خاطرنشان کرد: قاچاقچیان که قصد داشتند در فرصتی مناسب محموله موادمخدر را به وسیله یک دستگاه خودرو به عمق کشور انتقال بدهند در این امر ناکام ماندند و با برجای گذاشتن محموله موادمخدر و با استفاده از کوهستانی بودن منطقه از محل متواری شدند.

سرهنگ نظری تصریح کرد: مرزداران موفق شدند در این عملیات ضمن توقیف یک دستگاه خودرو، مقدار ۲۹٠ کیلوگرم انواع موادمخدر شامل ۱۳۳ کیلو و ۶۰۰ گرم شیشه، ۱۱۳ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک و ۴۲ کیلو و ۸٠٠ گرم مرفین را کشف کنند.

وی با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمان پرونده در دستور کار این فرماندهی قرار دارد، عنوان کرد: مرزداران هنگ مرزی میرجاوه به صورت شبانه‌روزی در مناطق مرزی حضور فعال و گسترده دارند و با هرگونه اعمال خلاف قانون، خصوصاً شرارت و قاچاق موادمخدر قاطعانه و هوشمندانه برخورد می‌کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار