معرفی ۲۰۹ ساختمان ناایمن در مشهد به دستگاه قضایی

معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت: ٢٠٩ ساختمان ناایمن با درجه اهمیت بالا در مشهد در یک سال اخیر برای اجبار به رفع نقص به دستگاه قضایی معرفی شده است.

 حمیدرضا کافی نیا  معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت : طبق وظایف سازمانی و مصوبات شورای مشهد، مقرر شد ساختمان‌های با اهمیت بالا در اولویت بازدید ایمنی قرار گیرند که مراکز بهداشتی و درمانی، فرودگاه ها، مجموعه‌های آبرسانی و برق رسانی از آن جمله است.

او افزود : ساختمان‌های با اهمیت نظیر مدارس، مساجد، سینماها، استادیوم، فروشگاه‌های بزرگ و  در اولویت بازرسی ایمنی قرار دارند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد ادامه داد: در مجموع هزار و ۵٧۶ مورد بازدید ایمنی از سوم اسفند پارسال درحال حاضر از این ساختمان‌ها در مشهد انجام شده و ۵١۵ مورد اخطار ایمنی برای تجهیز شدن به سیستم‌های اعلام و اطفای حریق و اجرای نرده و برخی حفاظ‌ها صادر شده است، ٢٠٩ مورد از این تعداد به دلیل عدم همکاری به مراکز قضایی معرفی شده اند.

کافی نیا بیان کرد: در بازدید ایمنی از ساختمان‌های با اهمیت متوسط نظیر ساختمان‌های اداری، تجاری و هتل‌ها در مشهد، ١٢ هزار مورد بازدید ایمنی انجام شده که منجر به صدور ۵٠٧ مورد اخطاریه و معرفی ٣١۵ مورد به مراجع قضایی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار