مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه:

خدماتی که مترو پایتخت ارائه می‌کند در سطح بین‌المللی است/رونمایی از تمبر ۲۴ سالگی مترو

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: سطح خدماتی که مترو پایتخت طی ۲۴سال گذشته به شهروندان ارائه کرده در سطح بین‌المللی است.

مسعود درستی در جشن افتخار و خدمت گفت: هفته‌ای که گذشت بیست و چهارمین سالگرد بهره برداری از مترو تهران و حومه بود، ۲۴ سالی که باید با افتخار از آن یاد کرد. در شهرداری خدمات زیادی به شهروندان ارائه می‌شود، اما سطح خدمات مترو پایتخت در سطح بین‌المللی است.

وی در ادامه یاد و خاطره فداکاری کارکنان شرکت مترو در ایام همه گیری کرونا را گرامی داشت و بیان کرد: در این مراسم در خدمت خانواده ۱۲ پرسنلی هستیم که در دوران کرونا جان خودشان را از دست دادند. فقدان این همکاران که تألم و تأثر قلبی تمامی کارکنان این شرکت را به همراه داشت، به محضر خانواده آن‌ها مجددا تسلیت و تعزیت می‌گویم. بدون شک ایثارگری‌های کارکنان شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه در آن روز‌های بحرانی، در کنار دیگر نهاد‌های خدمت‌رسان و به طور خاص پرسنل حوزه بهداشت و درمان کشور، در اذهان باقی خواهد ماند.

درستی با بیان اینکه مترو تهران و حومه قطعا یکی از نماد‌های پیشرفت و توسعه در پایتخت ایران است که تدوین روش‌های اصولی برای بهره‌برداری از این ناوگان و همچنین خودکفایی در بسیاری از حوزه‌های تعمیر و نگهداری جز با تکیه بر تلاش کارکنان و طی کردن مراحل حساس و سخت به دست نمی‌آمد افزود: مدیریت ارتباطات و امور بین الملل این شرکت قصد دارد تا مسیر این رشد و بالندگی که سرشار از خاطرات تلخ‌وشیرین، لحظات خوش و گهگاه جدال مرگ و زندگی است را ثبت کند و در این راستا تدوین تاریخ شفاهی مترو آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در پایان با اشاره به سرمایه‌های انسانی شرکت و نیرو‌های متخصص آن افزود: بازنشستگی از جهاتی حس خوشایند و از جهاتی حس دلتنگی دارد و این جشن هم به پاس تقدیر و تشکر از تلاش و زحمات کارکنان بازنشسته‌ای است که دو یا سه دهه از جوانی خود را در مترو خدمت کردند و این باعث افتخار من است که در جمع بازنشستگان حضور دارم.

بازنشستگان سرمایه های هر ساختار و سازمانی هستند

 جواد مالکی مدیرعامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران نیز در جشن افتخار خدمت با اشاره به اینکه سازمان بازنشستگی نیز همانند شرکت ساخت مترو پیش از انقلاب تاسیس شده است گفت: شرکت بهره برداری مترو جز شرکت های پیچیده است.

وی افزود: همکارانی که بازنشسته می شوند سرمایه های شرکت هستند وپیشنهاد می کنم ساختاری اندیشیده شود تا این تجربیات از سیستم خارج نشوند.

جواد مالکی با اشاره به اینکه کار و کارمند دو خط قرمز مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران است گفت: امکان ندارد برای از کار و کارمند بگذرند.

وی درادامه افزود: سازمان بازنشستگی ارتباط مستمری با مترو ندارد و اگر بتوانیم کمکی کنیم اماده همکاری هستیم.

مدیرعامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران در پایان گفت: امیدواریم مدیرانی که در سطح شهرداری قدردان زحمات بازنشستگانشان باشند.

گفتني است، جشن افتخار خدمت امروز يكشنبه ۲۱ اسفند ماه در شركت بهره برداري مترو تهران و حومه با حضور ۱۳۹ تن از کارکنانی كه در سال جاري بازنشسته شدند برگزار شد و به همين منظور كيك تولد ۲۴ سالگي شركت بهره برداري متروي تهران و حومه در اقدامي خيرخواهانه به خيريه بچه هاي آسمان منتقل شد تا يك جشن هم براي بچه هاي خيريه آسمان گرفته شود.

همچنين در پایان مراسم تمبر بیست و چهارسالگي سالگی متروی تهران و حومه رونمایی شد.

سطح خدمات مترو پایتخت در سطح بین المللی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار